728 x 90

ژنرال متیس: رژیم ایران برای باقی‌ماندن در قدرت در همه‌جا شرارت ایجاد می‌کنند

ژنرال متیس وزیر دفاع آمریکا
ژنرال متیس وزیر دفاع آمریکا
ژنرال جیمز متیس در اولین مصاحبه تلویزیونی خود به‌عنوان وزیر دفاع آمریکا گفت: «رژیم (ایران) برای باقی‌ماندن در قدرت در همه‌جا شرارت ایجاد می‌کنند».

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه تلویزیونی با شبکه سی بی‌اس‌نیوز آمریکا در روز یکشنبه 7خرداد 96 در مورد دخالتهای رژیم آخوندی گفت: «این رژیم در کلیه بحرانهای خاورمیانه از جمله لبنان، سوریه، عراق و یمن نقش دارد و پشت کلیه اعمال خشونت‌بار در این کشورهاست».
خبرنگار تلویزیون سی.بی.اس.از جیمز متیس سؤال کرد: در دولت اوباما گفتید که سه مسأله شما را نگران می‌سازد: (رژیم) ایران، (رژیم) ایران و (رژیم) ایران؛ آیا هم‌چنان همین احساس را دارید؟
وزیر دفاع آمریکا، گفت: «من در آن زمان فرمانده سنتکام بودم؛ و در منطقهٴ مرکزی... ما دریافتیم که در هر کجا چالش، هرج و مرج و خشونتی وجود دارد، در لبنان، سوریه، عراق، یمن و... بحرین، همواره با (رژیم) ایران و سپاه پاسداران مواجه می‌شدیم. بحث بر سر مردم ایران نیست؛ ما متقاعدیم که این رژیم یک حکومت شایسته که در پی منافع مردم ایران باشد نیست، بلکه برای باقی ماندن در قدرت در همه‌جا شرارت ایجاد می‌کند».
وزیر دفاع آمریکا با اشاره به طرح تروریستی رژیم آخوندی برای ترور عادل الجبیر سفیر وقت عربستان در آمریکا، اضافه کرد: «یک نمونهٴ آن همین چند سال پیش بود، (وقتی که آنها) تلاش کردند سفیر (یک کشور) عربی را در فاصلهٴ کمتر از 2مایلی کاخ سفید ترور کنند. من اطلاعات آن‌را دیده‌ام؛ این کار یک مأمور یاغی نبود؛ بلکه مأموریتی بود که در بالاترین سطوح تأیید شده بود».


										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d32143ed-cfbd-493a-8e0d-4c5ee82815ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات