728 x 90

حمله خامنه‌ای به سران عربستان و کشورهای منطقه

خامنه‌ای ولی فقیه طلسم‌شکسته ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه طلسم‌شکسته ارتجاع
ولی‌فقیه ارتجاع طی سخنانی که از تلویزیون حکومتی پخش شد، با توسل به دجالبازیهای رسوای آخوندی بر طبل سیاست صدور ارتجاع و تروریسم کوبید و عربستان سعودی و کشورهای منطقه را به نابودی تهدید کرد:
 
خامنه ای:‌ خب امروز جامعه اسلامی هم مثل بقیّه‌ی جوامع دچار مشکل است. شما نگاه کنید ببینید در دنیای اسلام چه خبر است. در دنیای اسلام یک عدّه انسانهای بی‌ارزش و نالایق و پست، سرنوشت برخی از جوامع اسلامی را در دست گرفته‌اند؛ مثل همین دولتهایی که مشاهده می‌کنید؛ سعودی و امثال اینها. اینها به‌خاطر دوری از قرآن است، اینها به‌خاطر عدم آشنایی با حقایق قرآنی است.

خامنه ای: این وضع امروز دنیای اسلام است؛ با آنها آن‌ جور، آن‌وقت با مردم یمن این‌جور، با مردم بحرین این‌جور؛ رفتارهای ضدّ دین. البتّه اینها نابودشدنی هستند. (الله و اکبر) ظواهر را که نگاه کنید، این ظواهر نباید کسی را گول بزند؛ اینها رفتنی هستند، اینها ساقط‌شدنی و نابودشدنی هستند.

خامنه‌ای همچنین تلاش کرد شقه نظام بر سر روابط بین‌المللی رژیم را زیردجالبازیهای آخوندی پنهان کند:
خامنه‌ای: بنده اصرار دارم که در زمینه‌ی ذکر مبانی اسلامی، آحاد ملّت ایران و مسئولان کشور صریح باشند...

حالا بعضی‌ها در فکر اینند و دغدغه‌ی این را دارند که خب یک حکومت و یک دولت باید ارتباطات جهانی داشته باشد؛ بنده هم کاملاً معتقدم و تأیید می‌کنم این گرایش را؛ امّا منافاتی ندارد؛ می‌توان با صراحت، مبانی خود و اصول خود را گفت

رویتر در گزارشی با اشاره به کشمکشها بر سر سیاست خارجی در رأس رژیم نوشت: روحانی خواهان بهبود روابط با کشورهای حوزه خلیج‌فارس شد اما ساعتهایی بعد خامنه‌ای در سخنرانی خود گفت: عربستان با سقوط حتمی مواجه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70ed419b-86e0-4974-92cc-266991606f2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات