728 x 90

حمایت قاطع از لایحه تحریم رژیم ایران در کمیته سنا

1حمایت قاطع از لایحه تحریم رژیم ایران در کمیته سنا
1حمایت قاطع از لایحه تحریم رژیم ایران در کمیته سنا
سایت ویکلی استاندارد با عنوان لایحه تحریم رژیم ایران با اکثریت قاطع در کمیته سنا به تصویب رسید نوشت: مخالفت عمده از طرف جان کری نتوانست این لایحه را از برخورداری از حمایت گسترده منع کند.

این لایحه نهادهایی را که در برنامه موشک بالستیکی رژیم ایران شرکت داشته باشند تحریم می‌کند و تحریمهای مربوط به تروریسم را بر سپاه پاسداران انقلاب اعمال می‌کند.

این لایحه همچنین رئیس‌جمهور را ملزم می‌سازد که اموال هر نهادی که در فروش، یا انتقال تسلیحات ممنوعه به ایران یا از ایران باشد را مسدود کند.

سناتور باب کیسی دموکرات از پنسیلوانیا که دو سال قبل از توافق اتمی حمایت کرده بود گفت ”پیشبرد این لایحه دوحزبی، پیام روشنی به رژیم ایران می‌فرستد که کشور ما برای مقابله با تجاوز آن در نقاطی مانند سوریه و یمن و حمایت آن از گروه‌های تروریستی مانند حزب‌الله و توسعه فن‌آوری موشک بالستیکی آن و نقض مستمر حقوق‌بشر آن، تلاش خواهد کرد“.

سناتور بن کاردین دموکرات از مریلند عضو ارشد کمیته گفت ”رژیم ایران به بی‌ثباتی منطقه کمک می‌کند و هیچ علاقه‌یی به پیوستن مجدد به کشورهای مسئول با توقف رفتار شریرانه از خود نشان نداده است. تصویب دو حزبی لایحه تحریم، تأکیدی بر نقش کنگره در بیان نقشه مسیری برای پس زدن اعمال تجاوزکارانه رژیم ایران است“... .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10afeb46-ad3a-455f-8f08-474719bd1c76"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات