728 x 90

آلودگی هوا,

بی‌کفایتی کارگزاران رژیم - زابل آلوده‌ترین شهر جهان

-

انباشت زباله در زابل
انباشت زباله در زابل
مردم سیستان از وجود دپوی زباله‌ها در پشت اداره استاندارد و در سطح شهر زابل و وضعیت غیربهداشتی و خطرناکی که به‌وجود آمده ابراز نارضایتی می‌کنند ولی کارگزاران محلی رژیم این واقعیت و وجود هر گونه زباله در سطح شهر زابل را انکار می‌کنند.

سایت حکومتی عصر هامون روز اول خرداد 96نوشت: ”چندی پیش بود که توفانهای گرد و خاک سبب شد تا زابل لقب آلوده‌ترین شهر جهان را کسب کند. مردم چشم انتظار حذف این لقب از شهرستان زابل هستند.

شهرداری زابل در اقدامی عجیب زباله‌های این شهرستان را در شهر زابل دپو کرد. وضعیت بهداشتی این شهرستان نیز به مرز هشدار رسید“.

دپوی زباله برای اولین بار نیست که فضای شهر را زشت کرده است بلکه پیش از این نیز انباشت زباله در گوشه و کنار خیابانها و عدم جمع‌آوری آن از سطح شهر نمایان است.

زباله‌ها باعث نگرانی شهروندان شده است.
یکی از شهروندان زابل با بیان این‌که گرمای تابستان و بوی تعفن و انباشت زباله باعث نگرانی مردم شده است، گفت: ”وجود زباله‌ها نه تنها سبب بوی تعفن و بد در این منطقه شده است بلکه شاهد حضور انواع حشرات در این منطقه از شهر هستیم“.

وی ادامه داد: ”با توجه به فصل تابستان و گرما و توفانهای گرد و خاک، انباشت زباله‌ها و دپوی آنها در شهر خطر شیوع بیماریهای عفونی را تشدید می‌کند“.

شهروند دیگری افزود: مدت زیادی است که شهرداری زباله‌های شهری را پشت اداره استاندارد این شهرستان دپو می‌کند و به‌رغم نامه‌نگاریهای متعدد با شهرداری و فرمانداری این شهرستان اقدامی انجام نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/976a0366-b5b5-4193-949e-b32fa32b13c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات