728 x 90

درگیری و فحاشی در شورای قلابی شهر تهران

عباس جدیدی و علیرضا دبیر
عباس جدیدی و علیرضا دبیر
صبح امروز 1خرداد 96، دو عضو شورای قلابی شهر تهران، عباس جدیدی و علیرضا دبیر، بر سر موضوعات مرتبط با انتخابات شوراها با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که به درگیری فیزیکی انجامید و جلسه این به‌اصطلاح شورا را متشنج کرد.

رسانه‌های حکومتی گفتند «عباس جدیدی اقدام به بکار بردن الفاظی علیه منتخبان مردم در شورای شهر کرد که این اقدام با واکنش علیرضا دبیر مواجه شد که به او گفت سرجایش بنشیند. این صحبت دبیر باعث شد جدیدی به سمت او برود و با او درگیر شود! بعد از یک صحبت گنگ به یک بار جدیدی مشتی حواله صورت دبیر کرد و در عوض دبیر هم یک مشت حواله عباس جدیدی کرد. عباس جدیدی بعد از درگیری شروع به فحاشی کرد.»

جالب این‌که هفته پیش هم، در این شورای قلابی، عباس جدیدی به دبیر گفته بود که وی را با تیر می‌زند و اجازه راه رفتن در شهر را به وی نمی‌دهد.

بعد از این حادثه شرم‌آور مهدی چمران رئیس این شورای قلابی به صحنه آمد و این افتضاح را طبیعی خواند و گفت ”اصولاً گاهی بین اعضای شورا درگیری پیش می‌آید“. وی در ادامه برای ماست‌مالی موضوع شورای شهر را به یک باشگاه ورزشی تشبیه کرد و افزود ”البته به آن صورت نبود و کُری خواندن ورزشکاران برای همدیگر همیشه بوده است“.
او همچنین در مورد نامه دیروز خود به وزارت کشور گفت: ما شکایت نکردیم، فقط به نظر ما نظارت کافی در هنگام شمارش آرا وجود نداشته است و سوال این است، آیا نمایندگان مجلس سیستم الکترونیکی را بررسی کرده‌اند؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2863f17d-0870-4b83-8435-3a93b1a22112"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات