728 x 90

فاکس نیوز: انتخابات هیچ تغییر در رژیم ایران نمی‌دهد

مارک دوبوویتز
مارک دوبوویتز
انتخابات در ایران هیچ تغییری در سیاستهای رژیم حاکم ایجاد نمی‌کند. آمریکا باید مقابله با این رژیم را در دستور کار قرار دهد. گزارشی از فاکس نیوز:
تلویزیون فاکس نیوز:‌خطر رژیم ایران برای آمریکا و هم‌پیمانان ما تا چه حد بزرگ است و آیا نتیجه انتخابات تفاوتی ایجاد خواهد کرد؟
مارک دوبوویتز از بنیاد دفاع از دموکراسیها در واشینگتن: رژیم ایران اصلی‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است. این رژیم دارای یک زیربنا و ساختار اتمی است و در پی سلاح اتمی و موشکهای قاره‌پیما است. به کره شمالی فکر کنید، با این تفاوت که رژیم ایران تهدید بزرگتر است چرا که دارای اقتصاد قوی‌تری است دارای یک ایدئولوژی بنیادگراست که می‌خواهد برجهان اسلام تسلط یابد.

تلویزیون فاکس نیوز:‌ می‌دانیم که انتخابات در ایران تاثیر اندکی دارد. انتخابات در این رژیم مثل آمریکا نیست زیرا در ایران، تنها کسی که قدرت واقعی دارد، ولی‌فقیه است. در اینصورت، این موضوع چه تاثیری بر استراتژی ترامپ برای به‌دست آوردن یک توافق موفقیت‌آمیز اتمی خواهد داشت. اگر اوضاع به خوبی پیش نرود چه می‌شود؟
مارک دوبوویتز: بله، کاملاً درست است. این یک انتخابات معمولی نیست بلکه یک انتخابات دغلکارانه است. روحانی و رئیسی هر دو خود را وقف سیاست مهاجمانه در خارج و سرکوب در داخل و برنامه سلاح اتمی کرده‌اند.
دولت ترامپ باید این انتخابات را نادیده بگیرد و علیه خامنه‌ای که تمام قدرت را در دست دارد متمرکز شود. آنها همچنین نیاز به یک استراتژی جامع دارند تا از تمامی عناصر قدرت آمریکا برای عقب راندن رویکرد تهاجمی رژیم ایران استفاده کنند...
کاری که دولت ترامپ باید در مورد سوریه انجام دهد... این است که دریابد رژیم اسد، متحد نزدیک رژیم ایران است و هم‌پیمان ما در جنگ با داعش نیست. آنها باید دخالت رژیم ایران را در عراق و سوریه و لبنان و یمن عقب برانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ce23ef7-1104-4c0d-9a17-64bccca57414"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات