728 x 90

انتخابات رياست جمهورى آمريكا,اختلافات سیاسی در ایران,

پاسدار شریعتمداری:‌ آقای روحانی در اولین روز انتخاب خود سایه جنگ را از آمریکا هدیه گرفت

-

آخوند شیاد روحانی و پاسدار شریعتمداری
آخوند شیاد روحانی و پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری گرداننده روزنامه کیهان وابسته به ولی‌فقیه ارتجاع دو روز پس از نمایش انتخاباتی و پیروزی آخوند روحانی با حمله به آخوند شیاد گفت:‌ «در اجلاس کنفرانس عربی اسلامی تشکیل ”ناتوی عربی ”در دستور کار قرار گرفته و رسماً اعلام شده که هدف آن مقابله با نفوذ ایران است».

وی اضافه کرد: «دونالد ترامپ یک قرارداد ۵۰۰ میلیارد دلاری با آل سعود امضا کرده است که ۱۱۰میلیارد دلار آن به فروش تسلیحات به عربستان اختصاص دارد. برخلاف ادعای پر سر و صدای آقای روحانی که سایه جنگ را از سر کشورمان دور کرده است، اجلاس ریاض با دستور کار تشکیل ناتوی عربی و فروش ۱۱۰ میلیارد دلار تجهیزات نظامی حاکی از آن است که وادادگیهای دولت یازدهم، نه فقط دندان آمریکا را برای تجاوز به کشورمان تیز کرده است بلکه کشورهای فکسنی عرب را هم که قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم و اظهار عجز آشکار آن در مقابل دشمنان بیرونی جرأت نداشتند حتی تصور مقابله نظامی با ایران را به مخیله خود راه بدهند تا آنجا جری کرده که بدون پرده‌پوشی از تشکیل ناتوی عربی برای مقابله نظامی با ایران سخن می‌گویند».

گرداننده کیهان خامنه‌ای افزود: «دولت آقای روحانی در اولین روز انتخاب خود به ریاست‌جمهوری ایران سایه جنگ را برای ملت سوغات آورده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db5480a0-c35c-4127-8bad-dbede913ec37"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات