728 x 90

عکاظ: شیطان بزرگ... و گزینه خونریزی

روز نامه عکاظ
روز نامه عکاظ
روزنامه عکاظ چاپ عربستان با عنوان: «شیطان بزرگ... و گزینه خونریزی» نوشت:‌روحانی یا رئیسی... کدامیک رئیس‌جمهور رژیم تروریستی رژیم آخوندی خواهند شد؟ جواب این سؤال فقط نزد بزرگترین تروریستی است که به آنها آموزش تروریستی داه است“خامنه‌ای“.

هم روحانی و هم رئیسی شاگردان نجیبی در مسیر تروریسم و دجالگری غرقه در خون این رژیم هستند که بر اساس آخرین گزارشات از داخل ایران از آنجا که رئیسی خونریزتر است تمایل خامنه‌ای این است که وی را به‌عنوان رئیسی جمهور منصوب کند.

رئیسی تمامی ویژگیهایی که رهبر از رئیس‌جمهور می‌خواهد را ارائه کرده است و وی موفقیتهای بزرگی در حیات رژیم خونریز آخوندی کسب نموده است.

وی یکی از رهبران کمیته مرگ بود و به‌دلیل این‌که در سال 67 هزاران نفر را اعدام کرد به ”آیت‌الله اعدامها“ ملقب شده است و این وی را در نزد خامنه‌ای در مرتبه بالاتری قرار داده است.

روز جمعه روز انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران است و به‌طور واقعی صندوقهای رأی ارزشی ندارند و نتیجه را خامنه‌ای با کمک سپاه پاسداران مشخص می‌کند که به خامنه‌ای مشورتی ارائه داده است که تردیدآمیز است و ایران از نظر جعفری فرمانده سپاه پاسداران نیازمند ”رئیسی“ قاتل است که در امور قتل‌عام در زندانها صاحب نظر است ولی از نظر خارجی احتیاج به روحانی دارد که توافق اتمی را ادامه دهد.

حساب و کتابهایی که باید رهبر انجام دهد هنوز سخت و پیچیده است... اگر اولویت برای او امور داخلی باشد... در اینصورت بایستی رئیسی را انتخاب کند و مادامی که برای ایران جای پایی در جغرافیای عربی سوریه و عراق و لبنان پیدا شود این موضوع، در کفه ترازوی بالاتری قرار دارد.

گزارشاتی که شانس انتخاب رئیسی توسط خامنه‌ای را کم می‌کند نیز به‌صورتی ضعیفی مطرح هستند و آنها به این موضوع استناد می‌کنند که در صورت انتخاب روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور، : رئیسی“ در مراحل آینده از مسئولیتهای مهمی که دارد عزل خواهد شد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8565d09-98f1-4385-9d88-5c7cce735779"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات