728 x 90

فاکس نیوز:‌ مخالفان رژیم آخوندی، حامیان شورای ملی مقاومت، می‌گویند انتخابات یک دغلکاری و جوک بیش نیست

تصویر مریم رجوی بر فراز پل در تهران
تصویر مریم رجوی بر فراز پل در تهران
فاکس نیوز روز چهارشنبه 27 ارديبهشت 96 گزارش داد فعالان گروه‌های اپوزیسیون، می‌گویند مهم نیست چه کسی در رقابتهای ریاست‌جمهوری برنده شود، خامنه‌ای، هم‌چنان کنترل کشور را در دست خواهد داشت.

حمید د که یک مهندس مکانیک در تهران است به فاکس‌ نیوز گفت، ”اسم آن را انتخابات گذاشتن یک جوک است. این یک دغلکاری است و نه یک انتخابات“...

گروه حمید یعنی شورای ملی مقاومت ایران فیلمهایی از اعضای خود که در حال نصب پوسترهای اعتراضی با تصویر، مریم رجوی است، بر فراز، پلهای هوایی روی اتوبانها و دیوارها هستند را منتشر کرده است.

وی گفت: ”در ایران هیچگونه دموکراسی وجود ندارد بلکه یک حکومت مذهبی بر سر کار است“.

حمید  به فاکس‌ نیوز گفت: در حال سازماندهی کارزاری در حمایت از رجوی است، تعدادی از پوسترهای وی را به‌عنوان نشانه‌ای از مقابله جویی در برابر این رژیم، نصب کرده است.

شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید بسیاری از حامیانش توسط این رژیم دستگیر، شکنجه و اعدام شده‌اند.

حمید گفت: ”وقتی با دوستانم صحبت می‌کنم، به همدیگر می‌گوییم آنهایی که جانشان را فدا کردند از ما انتظار دارند مشعل آنها را برداشته و تا پیروزی حمل کنیم، و این هم دقیقاً همان کاری است که داریم می‌کنیم“.

در بیانیه‌یی به فاکس نیوز، مریم رجوی انتخابات رژیم آخوندی را غیرمشروع و غیرعادلانه نامید. او گفت: ”این دغلکاری تلاشی برای کشیدن نقاب قرن 21 بر روی یک رژیم قرون وسطی است، رژیمی که همه دسته‌بندیهای درونی آن از سیاستهای واحدی در سرکوب داخلی، صدور تروریسم به خارج، برنامه تسلیحات اتمی و چپاول ثروت مردم ایران تبعیت می‌کنند.

رجوی اقدامات فعالان خود را تحسین کرد و گفت، ”به‌خاطر عشق سوزنده مردم ایران به دموکراسی و آمادگی آنها برای جنگیدن، سرنگونی این دیکتاتوری مذهبی امکانپذیر و در دسترس است“.

حمید د هوادار شورای ملی مقاومت ایران، از تهران به فاکس‌ نیوز گفت:  یک پیام ساده برای پرزیدنت ترامپ دارد. او گفت، ”هر کس که رئیس‌جمهور بعدی این رژیم شود، انتظار هیچ تغییری در تروریسم و کشتار نداشته باشید. آیت‌الله‌ها در این زمینه با هم هستند. آمریکا باید در کنار مردم ایران که به‌خاطر آزادی ایستاده‌اند، بایستد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98c68d41-438a-4134-b4d0-39655c0231b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات