728 x 90

دستگیری عوامل اطلاعات آخوندی به جرم ترور مدیر شبکه ”جم تی وی“ در صربستان

سعید کریمیان مدیر شبکه ”جم تی وی“
سعید کریمیان مدیر شبکه ”جم تی وی“
روزنامه ملیت چاپ ترکیه امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت 96 فاش ساخت قاتلان مدیر شبکه تلویزیونی جم تی وی، وابسته به نهادهای اطلاعاتی رژیم آخوندی بوده‌اند که دستگیر شده‌اند.

به نوشته این روزنامه آنها در حال فرار به کشور مونته‌نگرو با گذرنامه‌های جعلی بودند که بازداشت شده‌اند. آنها قصد داشتند از یک کشور اروپایی به ایران بازگردند.

ملیت افزود پلیس ترکیه و پلیس صربستان در بازداشت قاتلان سعید کریمیان همکاری کرده‌اند.

روزنامه ملیت همچنین گزارش داده که پلیس صربستان در حین بازجویی از متهمان متوجه شده که آنها با نهادهای اطلاعاتی در ایران در ارتباط بوده‌اند.

خاطر نشان می‌شود شامگاه شنبه 9 اردیبهشت 96 مدیر 45ساله شبکه جم، سعید کریمیان، که به‌تازگی با حکم غیابی شعبه 28 بیدادگاه رژیم به 6ماه حبس محکوم شده بود، در استانبول مورد سوءقصد قرار گرفت و کشته شد.
بستگان سعید کریمیان، مدیر شبکه تلویزیون فارسی جم، گفته‌اند که افرادی از ایران در ماه‌های اخیر پیوسته او را تهدید می‌کرده‌اند.
شایان توجه است که رسانه‌های اطلاعات و سپاه آخوندها از مدتها پیش با پخش اخبار و زندگینامه‌های دروغین در مورد سعید کریمیان برای ترور و انتساب آن به مجاهدین زمینه‌سازی می‌کردند. پس از ترور نیز خبرگزاریهای سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس (فارس و تسنیم) و سایتهای اطلاعات آخوندها، بلادرنگ و به‌صورت کاملاً برنامه‌ریزی شده، به بازپخش همین جعلیات مبادرت کردند.
سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندها با دروغهای زنجیره‌یی و جعل عکس و فیلم ادعا می‌کردند که سعید کریمیان که با مجاهدین همکاری تلویزیونی داشته، از کودکی در قرارگاه اشرف بزرگ شده و پدرش از شهیدان عملیات فروغ جاویدان است که همه اعضای خانواده‌اش را مخفیانه به اشرف برده بود. هیچ‌ یک از این مطالب صحت ندارد و کذب محض است و توسط سعید کریمیان از جمله در 29نوامبر 2012 تکذیب شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed3fa7eb-febb-4937-84f8-bb17190774f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات