728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

امنیت انتخابات و وحشت اصلی

-

یادآوری قیام 88آخوندها را وحشت زده میکند
یادآوری قیام 88آخوندها را وحشت زده میکند
مقامهای رژیم به‌ویژه شخص خامنه‌ای این روزها خیلی از امنیت انتخابات می‌گویند. بسیج گسترده و بی‌سابقه‌یی هم دادند. عده‌یی هم می‌گویند رژیم خیلی خوشحال است که در این انتخابات مجاهدین در کنار مرزهای ایران و در عراق نیستند. آیا واقعیت مسأله هم همین است؟

واقعیت مسأله این است که رژیم خیلی بهم ریخته است، می‌گویند عجب غلطی کردیم، اجازه دادیم مجاهدین از کنار مرزها بروند.

رژیم به 3دلیل به‌شدت ناراحت و وحشت‌زده است.
اول این‌که با رفتن مجاهدین از عراق، همه سرمایه‌گذاری 14ساله رژیم برای نابودی مجاهدین بر باد رفت. مجاهدین در عراق کاملاً در چنگ رژیم بودند. هر موقع می‌خواست موشک می‌زد و از آنها شهید می‌گرفت. هر موقع می‌خواست شبیخون می‌زد مانند شهریور 92 و قتل‌عام می‌کرد. با محاصره و انواع فشارهای ضدانسانی آنها را همواره درگیر این‌گونه مسائل می‌کرد.

حالا مجاهدین به سلامت از این شرایط جستند. در جلسه شورای عالی امنیتشان گفتند غافلگیر شدند. اظهار پشیمانی کردند. این یک شکست استراتژیک برای خامنه‌ای است که تهدید اصلی و نیروی اصلی سرنگونی طلبش دیگر در چنگش نیست.

دوم این‌که مجاهدین در هیأت سازمانی و با همان ساختار و تشکیلات رفتند. وجود چنین تشکیلات و ساختاری کابوس آخوندهاست. این نیروی هست با قدرت سازماندهانه و بسیج کننده‌اش، کافی است شرایط مهیا شود. آنچه این ضربه را برای رژیم دردناکتر کرد، خنثی شدن طرح و برنامه رژیم برای پراکنده کردن مجاهدین در مناطق و کشورهای مختلف و هموار شدن راه برای تشکیل هزار اشرف در چارچوب مؤسسان چهارم ارتش آزادیبخش بود.

دیده بان، رسانه اصلی وزارت اطلاعات، 30فروردین 96 در مطلبی تحت عنوان «یک دیدار و چند هشدار» می‌نویسد: «این گروه (سازمان مجاهدین) تجارب بسیاری در بسیج و سازماندهی داشته و بالقوه می‌تواند تهدید امنیتی برای کشور باشد. استفاده از شبکه‌های داخل کشوری و همچنین تأثیرگذاری بر روی مخاطبین خاکستری می‌تواند در زمره تلاشهای این گروه تبیین گردد و موجی از دلسردی را در بدنه نیروهای وفادار به‌نظام و کشور ایجاد کند».

سوم این‌که این تحولات در شرایطی صورت گرفته است که در سطح بین‌المللی هم فضایی عوض شده است. دورانی تغییر کرده است و دیگر اوبامایی نیست که به نفع آخوندها وارد می‌شد و راه‌بند هر گونه تغییر و تحول بود. برجامی هم بود که راه نفس بین‌المللی رژیم بود این هم در معرض تردید و ابهام است و حتی برخی از شکست این پروژه می‌گویند.

مساله‌ای دیگری که مطرح می‌شود این است که مجاهدین که در داخل حضور ندارند چرا باید منشأ نگرانی برای رژیم باشند».

همین سؤال را خوب است از رژیم بکنیم چرا؟ راستی چرا این میزان نگران است.

اینستا گرام فاطمیون 24اردیبهشت 96: «فتنه بزرگ در راه است، به هوش باشید، نصب عکس مریم رجوی در زیر پل ستارخان، تحرکات مشکوک در تهران! گزارشهای دریافتی حاکیست عکس مریم رجوی، در چند نقطه از شهر تهران دیده شده، این تصویر که می‌بینید زیر پل ستارخان می‌باشد».

همچنین رئیس ستاد انتخابات رژیم در استان مرکزی گفت:‌ «موضوع پاره کردن بنرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی که عمدتاً مربوط به روحانی و رئیسی است مستندسازی شده است، . طبق بررسی و پیگیریهای انجام شده سرنخ این موضوع احتمالاً مربوط به (مجاهدین) و دشمنان در خارج از کشور است». شکرالله ‌حسن‌بیگی افزود: دشمنان قصد ایجاد تنش در جامعه و ایجاد زمینه درگیری بین ستادهای انتخاباتی را دارند و به این طریق سعی می‌کنند به اهداف خود دست یابند». (خبرگزاری حکومتی ایسنا منطقه مرکزی-26اردیبهشت 96)

روز 13اردیبهشت 96 خبرگزاری فارس سپاه پاسداران نوشت: «اخیراً مجاهدین با تحرکات خود سعی در اثرگذاری بر روی انتخاب ملت دارند... ما نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار بگیریم. دشمن با متزلزل کردن ایمان مردم در پی ضربه زدن به نظام است... دستگاههای اطلاعاتی با تحرکات منافقین قاطعانه برخورد کند».

روز 18اردیبهشت 96 خبرگزاری تسنیم وابسته به نیروی تروریستی قدس نوشت: «جریان معاند با مردم و نظام با شایعات قصد تاثیر‌گذاری بر نتیجه انتخابات را دارند... بحث اعدامهای سال 67 و شایعاتی که امروز مجاهدین از طریق تلگرام و کانالهای متعدد خود منتشر می‌کنند از این نوع شایعات است».

سایت سهندپرس 26اردیبهشت 96 نوشت: تحرکات فضای مجازی منافقین هم این روزها در اوج خود بود.

آخوند مصلحی، وزیر اطلاعات دوره احمدی‌نژاد گفت: «فتنه 88 با توجه به اهداف بلندمدت دشمن نه تنها متوقف نشده است بلکه هنوز توسط برخی از منافقان ادامه دارد. دشمنان نظام، انتخابات را فرصتی برای براندازی انقلاب تلقی می‌ کنند». (خبرگزاری تسنیم (رژیم) 13اردیبهشت 96)

خبرگزاری سپاه پاسداران با درج نامه‌یی از عوامل باند خامنه‌ای، غیظ رژیم را از بالا گرفتن جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷ نشان داد و خطاب به رئیس‌جمهور رژیم نوشت، جناب رئیس‌جمهور آیا نمی‌دانید تطهیر مجاهدین و متهم کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی به زندان و اعدام افراد بی‌گناه! درصورتی که خودتان در آن جریانهای مسئولیت مستقیم داشته اید، چه تبعاتی برای نظام دارد؟

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: جناب آقای روحانی شاید شما به آخر خط رسیده باشید که اینگونه دست به انتحار سیاسی زدید و عملکرد گذشته خود را زیر سؤال بردید.

عوامل باند خامنه‌ای در نامه خود کار روحانی را تمام شده دانسته و نوشته‌اند شما می‌روید اما فردا حامیان دروغین حقوق‌بشر و سازمانهای بین‌المللی همین صحبتهای شما را به‌عنوان اعتراف مقام ارشد نظام بهانه کرده و دهها بیانیه و قطعنامه و تحریم علیه ما صادر می‌کنند.

این نامه که در خبرگزاری سپاه پاسداران منتشر شده، ضمن فراخوان به مراجع قضایی و امنیتی رژیم، خواستار پیگرد آخوند روحانی شده است.

روزنامه باند فاشیستی مؤتلفه در سرمقاله 26اردیبهشت 96 خود با عنوان گناهان کبیره در رقابتهای انتخاباتی نوشت:‌ «گناه کبیره» در انتخابات عبور از خط قرمزهای نظام اسلامی است، یعنی همان چیزی که دشمنان ملت ایران 38سال است در آرزوی شکستن این خطوط قرمز روزشماری می‌کنند.

اگر نامزدی اقدامات قاطع نظام اسلامی علیه مجاهدین را که برای تأمین امنیت کشور انجام شده است زیر سؤال ببرد، «گناه کبیره سیاسی» مرتکب شده است. اگر نامزدی برای خوشآمد دشمن، نهادهای انقلابی حافظ امنیت کشور نظیر سپاه پاسداران را تضعیف نماید «گناه کبیره سیاسی» مرتکب شده است».

واقعیت این است که در خفقان مطلق که حتی معلمان و کارگران را هم به‌خاطر یک اعتراض صنفی می‌گیرند و به زندان می‌اندازند، تا چه رسد به یک هوادار مجاهدین که به جرم کمک مالی اعدام می‌کنند، رژیم ولایت اگر جرأت دارد یک انتخابات آزاد با نظارت بین‌المللی بگذارد تا روشن شود که چگونه آخوندها جارو می‌شوند.

سؤال سوم:
مجاهدین مستمر دعوت می‌کنند به اعتراض و قیام. ما تجربه 88 را داریم به جایی نرسید. چرا باید الآن این تجربه را تکرار کرد.

آن قیام همیشه در تارک تاریخ ایران می‌درخشد. مردم و جوانان خونشان را نثار کردند. کاخ یزید را به لرزه درآوردند. از همه ظرفیتهای خود استفاده کردند. اما موضوع و مسأله و مشکل رهبری بود.

اما تسلیم طلبان و وادادگان به بیراهه بردند. انقلابی با آن عمق که شعار مرگ بر اصل ولایت می‌دهد و عکسهای خامنه‌ای و خمینی را به آتش می‌کشد. مشکلش این نیست که کی رئیس‌جمهور ولایت فقیه شود.

مهم‌تر از همه با وادادگان و تسلیم طلبان در جبهه ولایت، مرزبندی کردند و خروشیدند:
«کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم».

همه وحشت خامنه‌ای و رژیم همین است:
وحشت خامنه‌ای اصل نظام
دشمن دنبال چیست؟ هدف دشمن در جمهوری اسلامی چیست؟ چی را هدف گرفته است دشمن؟ من عرض می‌کنم دشمن یک هدف کوتاه‌مدّت دارد، یک هدف میان‌مدّت دارد، یک هدف بلند‌مدّت دارد. هدف کوتاه‌مدّت دشمن به هم زدن امنیّت کشور است،

هدف بلند‌مدّت هم، اصل نظام اسلامی است اصل نظام اسلامی.

منبع: تلویزیون شبکه یک رژیم -20اردیبهشت 96.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/acd3d89e-f3b9-483d-9175-e31c65f2b152"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات