728 x 90

کشته شدن ۲۵تن از کودتاگران در یمن

کشته شدن 25تن از کودتاگران در یمن
کشته شدن 25تن از کودتاگران در یمن
الجزیره سه‌شنبه 27اردیبهشت 96 گزارش کرد طی درگیریهایی در استانهای لحج و ضالع و شبوه بین نیروهای علی عبدالله صالح رئیس‌جمهور مخلوع یمن و شبه‌نظامیان حوثی از یک‌طرف و نیروهای ارتش ملی و مقاومت مردمی یمن در طرف دیگر 25تن از کودتاگران کشته شدند.

یک منبع نظامی گفت حدود 50تن از شبه‌نظامیان می‌خواستند به لحج نفوذ کنند ولی ارتش ملی و مقاومت یمن جلوی آنها را گرفتند و موفق شدند 10تن از آنان را کشته و 30نفر را مجروح کنند و بقیه نیز پا به فرار گذاشتند.

در استان ضالع و شبوه حوثی‌ها و نیروهای علی عبدالله صالح خسارات جانی و مالی زیادی متحمل شدند.

بیشتر بخوانید:
کشته شدن شبه‌نظامیان حوثی – استان الحدیده
وب سایت ”سپتامبر نت“ وابسته به ارتش ملی یمن روز جمعه 15 اردیبهشت 96 گزارش داد که نیروهای ارتش این کشور توانستند مناطق حسی سالم و الزهاری در شمال شهر المخا در استان الحدیده را از تصرف شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران آزاد کنند.
ارتش ملی یمن دو منطقه در استان الحدیده را که توسط شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران تصرف شده بود را آزاد کرد.

به گزارش این وب سایت در این درگیریها 20تن از شبه‌نظامیان حوثی کشته شدند.

کشته شدن شبه‌نظامیان حوثی – شمال غرب یمن
منابع نظامی روز 11اردیبهشت 96 در یمن تأیید کردند 6تن از شبه‌نظامیان کودتاگر حوثی کشته و 11تن دیگر مجروح شدند. همزمان ارتش ملی یمن مواضع این شبه‌نظامیان و نیروهای دیکتاتور مخلوع علی عبدالله صالح را در پادگان خالد بن ولید و مناطق کوهستانی در شرق آن توپ‌باران کردند. ارتش ملی به‌دنبال آتشباری سنگین موفق شد مواضعی را در شرق این پادگان تصرف کند.

کشته شدن شبه‌نظامیان حوثی – استان حجه
​​​​​​سخنگوی ارتش ملی یمن روز 9اردیبهشت گفت در جریان عملیات پاکسازی محله‌های میدی در استان حجه در غرب این کشور، 20تن از شبه‌نظامیان حوثی را کشته است. نیروهای ارتش ملی به مواضع و استحکامات کودتاگران در محله غربی در شهر میدی حمله کردند.

یادآوری می‌شود که پاسداران رژیم ایران هدایت شبه‌نظامیان حوثی در یمن را به‌ویژه در جبهه ساحل غربی این کشور و استان حدیده بر عهده‌ دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4d76013-cb5f-4758-8a51-1e6069859011"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات