728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

نمایش انتخابات آیین تقسیم قدرت میان باندهای حاکم است و از نظر مردم به‌طور مطلق مردود است

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
رژیم بحران‌زده آخوندی از این انتخابات ضعیف‌تر و شکننده‌تر بیرون می‌آید

در آستانه انتخابات قلابی رژیم آخوندی، مریم رجوی، با اشاره به‌آماده‌باش فوق‌العاده نیروهای سرکوبگر برای جلوگیری از انفجار اعتراضها و قیامهای مردمی، خطاب به‌ ولی‌فقیه و رئیس‌جمهور ارتجاع و سایر همدستان آنها گفت‌:‌ اگر مدعی هستید که شعبده روز ۲۹ اردیبهشت یک انتخابات است، از اختصاص دادن نیم میلیون پاسدار و مأمور انتظامی و صدها هزار مزدور لباس‌شخصی و ارگانهای سرکوبگر رنگ و وارنگ دست بردارید و اجازه بدهید مردم ایران با حضور در خیابانها آزادانه رأی و تمایل واقعی خود را ابراز کنند تا معلوم شود چه چیزی از ولایت فقیه باقی می‌ماند.

وی افزود:‌ اعتراف کاندیداهای دست‌چین شده که رژیم حاکم یک رژیم ۴درصدی است، هم ماهیت این به‌اصطلاح انتخابات و هم علت اصلی بحران‌زدگی رژیم را، که نارضایتی انفجاری جامعه است، برملا می‌کند. اگر رژیم حاکم سراپا در خطر نبود، خامنه‌ای ناچار نمی‌شد یکی از سفاکترین و منفورترین جانیان تحت فرمان خود یعنی رئیسی جلاد را به‌ صحنه این نمایش بیاورد.
با این حال درست در شرایطی که انزجار عمومی از خامنه‌ای به‌خصوص به‌دلیل حمایت تمام عیار او از رئیسی عضو هیأت مرگ در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ بالا گرفته بود، روحانی در سخنرانی به‌اصطلاح انتخاباتی خود در تبریز در روز ۲۵ اردیبخشت با صدای بلند تأکید کرد حاضر است دهها بار دست ولی‌فقیه ارتجاع را ببوسد. از این پیشتر او از سر فرصت‌طلبی گفته بود که ۳۸ سال است رژیم حاکم جز اعدام کاری نکرده است. با این حال هرگز حاضر نشد به‌ بزرگترین و فاجعه‌بارترین پرونده این اعدامها یعنی قتل‌عام مجاهدین نزدیک شود. هم‌چنان که درباره اعدام جمعی ۵۲ مجاهد خلق در اشرف در دهم شهریور ۹۲ یا موشک‌باران لیبرتی با ۲۴ شهید در ۷ آبان ۹۴ به‌طور کامل سکوت کرد. در حالی که تمام این کشتارها در زمانی صورت گرفته که او رئیس‌جمهور بوده و ریاست شورای عالی امنیت یعنی نهاد تصمیم‌گیرنده این جنایتها را بر‌عهده داشته است.
مریم رجوی تأکید کرد که نمایش انتخابات پیش رو، مانند گذشته، آیین تقسیم قدرت میان باندهای تشکیل دهنده استبداد دینی است و کمترین مشروعیتی ندارد و نتیجه آن هرچه باشد از نظر مردم و مقاومت ایران باطل و مردود است و در هر صورت رژیم بحران‌زده آخوندی از این انتخابات ضعیف‌تر و شکننده‌تر بیرون می‌آید.
 
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶ مه ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ece4dae6-fa0e-4a8f-b338-b772ff12e4bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات