728 x 90

تأکید دونالد ترامپ و رجب طیب اردوغان بر مبارزه با تروریسم

دیدار دونالد ترامپ و اروغان در کاخ سفید
دیدار دونالد ترامپ و اروغان در کاخ سفید
رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت 96 در کاخ سفید با رئیس‌جمهور ترکیه دیدار کرد. دونالد ترامپ پس از این دیدار در یک کنفرانس مطبوعاتی با رجب طیب اردوغان گفت:‌ «ما از هر تلاشی برای کم کردن خشونت در سوریه حمایت می‌کنیم. ما با همکاری با اردوغان امیدواریم که صلح و امنیت در خاورمیانه محقق شود. ما در کنار ترکیه در جنگ علیه تروریسم، آنها را پشتیبانی می‌کنیم. رئیس‌جمهور آمریکا افزود:‌ ما با هر راه‌حلی هستیم که جنگ در سوریه را متوقف نماید. ما از هر تلاشی برای توقف خشونت در سوریه و دستیابی به راه‌حل مسالمت‌آمیز حمایت می‌کنیم».

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه نیز در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:‌ «ما به مبارزه با تروریسم در هر شکلی که باشد ملتزم هستیم و همکاری میان آمریکا و ترکیه در همه زمینه‌های مبارزه با تروریسم است. رابطه بین واشینگتن و آنکارا بر اساس شراکت استراتژیکی است.

وی افزود:‌ «دیدار امروز من لحظه‌ای تاریخی را شکل می‌دهد که نقطه عطفی در گسترش روابط دو کشور می‌باشد. ما در مورد طرحهای مشترکی که می‌توان در سوریه و عراق انجام داد به توافق رسیدیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c6b2d6d-5684-4346-ae71-7e15b05fef32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات