728 x 90

جان باختن یک زن در حمله هوایی رژیم اسد با بمب خلأ در حمص

حمله هوایی رژیم اسد با بمب خلأ در حمص
حمله هوایی رژیم اسد با بمب خلأ در حمص
خبرگزاری آناتولی سه‌شنبه 26اردیبهشت 96 گزارش داد جنگنده‌های رژیم اسد منطقه هولا در شمال استان حمص سوریه را که تحت محاصره این رژیم و تروریستهای حامی آن است، با بمب خلأ هدف قرار داده‌اند و در این حمله یک زن جان خود را از دست داده است.

این حملات در چهار نوبت صورت گرفته و در هر نوبت از 4بمب خلأ استفاده شده است. حملات منجر به کشته شدن یک زن و مجروحیت چندین تن دیگر از جمله چند کودک شده است.

همزمان با بمباران، این منطقه مورد حمله توپخانه‌ای رژیم اسد نیز واقع شده است و مناطق مسکونی وسیعی در محل بمباران آسیب فراوانی دیده‌اند.

بیشتر بخوانید:
یادآوری می‌شود رژیم اسد از ابتدای توافق مناطق ”کاهش تنش“ در سوریه شروع به نقض آتش‌بس در این مناطق کرده است. اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه روز یک‌شنبه 24 اردیبهشت گزارش کرد شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران و نیروهای رژیم اسد به نقض آتش‌بسی که در گفتگوهای آستانه روی آن توافق شده است، ادامه می‌دهند. این مناطق به مناطق ”کاهش تنش“ معروف است که شامل قسمتهای گسترده‌یی از استانهای حما و حمص و لاذقیه و دمشق و درعا می‌باشد.

نقض توافق ”کاهش تنش“ در سوریه – غوطه شرقی
گزارش اورینت گفت شبه‌نظامیان رژیم ایران و نیروهای اسد شهرکهای محمدیه و اشعری و زریقیه و بیت‌نایم در غوطه شرقی را با بیش از 13موشک زمین به زمین مورد هدف قرار دادند که منجر به مجروح شدن تعدادی از شهروندان و ویرانی‌های گسترده در این مناطق شد.

نقض توافق ”کاهش تنش“ در سوریه – حما
شبه‌نظامیان وابسته به رژیم آخوندی مستقر در شهر حلفایا با توپخانه سنگین زمینهای زراعی بین شهر اللطامنه و روستای زکات در حومه شمالی حما را توپ‌باران کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0538196-e864-4e91-bb8d-e90fe179814a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات