728 x 90

آخوند روحانی:‌ با اتوبوس مردم را جمع نکنید و در پادگان به آنها نهار ندهید

آخوند روحانی
آخوند روحانی
آخوند روحانی صبح امروز سه‌شنبه 26 اردیبهشت طی سخنانی در زنجان باند خامنه‌ای را موردحمله قرار داد و گفت: به روستاها نروید و به مردم دروغ بگویید. با اتوبوس مردم را جمع نکنید. در پادگان به آنها نهار ندهید. ایران همین سه چهار روز نیست. اخلاق و صداقت کجا رفت؟ مگر رهبر انقلاب نفرمود مر قانون. قانون کجا رفت. مگر رهبر انقلاب نفرمود حق الناس. حق الناس کجا رفت؟ وی افزود: صدا و سیمایی که کارمندان زحمتکشی دارد گرفتار یک باند سیاسی شده است.

آخوند روحانی افزود: چرا در روستاها به روستاییان شریف ما می‌گویید به روحانی رأی ندهید چون یارانه شما قطع می‌شود. چرا دروغ می‌گویید. هشت سال کشور در دست شما بود و مدیران آن زمان در ستاد شما هستند. چقدر شغل ایجاد کردید. آقای صدا و سیمایی که حاضر نیستی از دولت سخن بگویید، حداقل از دریاچه ارومیه سخن بگو. آنهایی که می‌خواهند قدرت در انحصار یگ گروه خاص باشد به آنها می‌گوییم... ما حصر قدرت در کشور را نمی‌پذیریم، ما حصر ایران را نمی‌پذیریم، ما تحریم ایران را نمی‌پذیریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9fec6f1-e4eb-4cc5-9823-faa48bd97edf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات