728 x 90

گسترش تظاهرات ضدحکومتی در ونزوئلا

تظاهرات در ونزوئلا
تظاهرات در ونزوئلا
تظاهرات ضدحکومتی درونزوئلا هر روز ابعاد وسیعتری به خود می‌گیرد. همه اقشار مردم با هر سنی در این جنبش اعتراضی حضور دارند.
 
گزارشی از سی.ان.ان:
اعتراض و تظاهرات درونزوئلا تقریباً تبدیل به یک امر روزانه شده است. معمولاً تظاهر کنندگان افراد جوان هستند اما حالا پدربزرگها و مادربزرگها علیه رئیس‌جمهور آن کشور راهپیمایی کردند. هزاران معترض مسن با پلیس ضدشورش در کاراکاس درگیر شدند.
خبرنگار سی.ان.ان: بیش از یک ماه‌ونیم است که می‌دیدیم عمدتاً جوانان علیه دولت مادورو درونزوئلا تظاهرات و اعتراض می‌کردند. تاکنون این اعتراضات و درگیریها منجر به کشته شدن نزدیک به 40تن شده است.
اما اکنون مسن ترها به خیابانها آمدند و راهپیمایی آنها الزاماً آرام نبود. وقتی گارد ونزوئلا مسیر آنها را بست، مواردی از درگیری پیش آمد. برخی افراد مسن و سایرین در برابر حفاظ های پلاستیکی افراد گارد فشار آوردند اما نیروهای گارد با اسپری فلفل و گاز اشک‌آور واکنش نشان دادند.
یک پدربزرگ: مسنها، جوانان، همه، کودکان، همه خواهان آن هستند که رئیس جمهور، قصر ریاست‌جمهوری را ترک کند تا ما بتوانیم دولت جدیدی تشکیل دهیم که حقوق همه مردم را محترم بشمارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09ff739a-0270-4479-8fc3-c9d6c5154305"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات