728 x 90

شمار قربانیان معدن یورت به ۴۴تن رسید

تابناک به افزایش تعداد قربانیان اعتراف کرد
تابناک به افزایش تعداد قربانیان اعتراف کرد
سایت حکومتی تابناک به افزایش تعداد قربانیان اعتراف کرده و می‌نویسند:‌ به‌رغم سپری شدن ده روز از حادثه هولناک انفجار معدن زمستان یورت در آزادشهر، دقایقی پیش پیکر یکی دیگر از جان‌باختگان این رویداد کشف شد تا بار دیگر آمار جان‌باختگان این حادثه افزایش یافته و مشخص شود که هنوز فاجعه یورت پایان نیافته است. آن هم در حالی که هنوز آواربرداری در این معدن پایان نیافته و گزارشهای ضد و نقیض مسئولان در خصوص آمار مفقودان این حادثه مانع از آن می‌شود همه چیز را پایان یافته تصور کنیم.

منتظری، معاون مدیر کل بحران استانداری گلستان گفت: «ادامه عملیات متوقف نشده و برای توقف عملیات احتیاج به دستور استاندار استان گلستان داریم.»

این منبع افزود: موضوعی که موجب می‌شود اکنون نیز نتوان رسیدن شمار جان‌باختگان این معدن به 44تن را نهایی توصیف کرد، این است که می‌دانیم کار آواربرداری در تونل‌های این معدن پایان نیافته است.

عملیاتی که از 13 اردیبهشت ماه آغاز شده و ابتدا به کشف 22 جان‌ باخته‌ای منجر شد که گفته می‌شد پس از انفجار اولیه راهی تونل شده بودند تا همکارانشان را نجات دهند اما اسیر آواری شدند که بر اثر انفجار دوم بر سرشان تخریب شده بود و بعد در چند نوبت به کشف پیکر جان‌باختگان دیگری رسید که هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت تمامی افراد محبوس در معدن زغال‌سنگ زمستان یورت بوده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e5c73b0-22f7-4718-b3e4-2e2561a3cd64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات