728 x 90

دادنامه زندانی سیاسی تبعیدی شیراحمد شیرانی از قرنطینه زندان اردبیل

نامه زندانی سیاسی از سیاه چالهای اردبیل
نامه زندانی سیاسی از سیاه چالهای اردبیل
نامه‌ای از قعر قرنطینه زندان مرکزی اردبیل به مردم دنیا

اینجانب شیراحمد شیرانی فرزند چاکر متولد ۱۳۶۳ اهل و ساکن شهر زاهدان واقع در استان سیستان و بلوچستان زمستان ۸۸ توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدم و بعد از تحمل دو سال شکنجه‌های جسمی و روحی در سلول‌های وزارت به زندان منتقل و بعد از گرفتن ۲۲ سال حبس ناجوانمردانه در تبعیدگاه استان اردبیل به محل تبعید منتقل شدم.

از زمان دستگیری و به‌خصوص تبعید شدن انواع تبعیض و بدرفتاریها را مشاهده کردم. طعم تلخ ناسزا و بی‌حرمتی و قرنطینه رفتن را شنیده‌ام از همه سخت‌تر ضرب ‌و شتم و شکنجه برادرانم را دیده‌ام و گریه‌های سوزناک عزیزانم را شنیده‌ام.

ای مردم دنیا
بدانید زندان گوانتاناما که می‌گویند اینجاست. جایی که تفکر و تبعیض فاشیستی زندانبانان بر هر ایده عقلانی و منطقی غالب است. اینجا جایی است که به کرامت انسانها هیچ ارزشی قائل نمی‌شوند.

مقامات استان اردبیل شکنجه ما زندانیان مظلوم اهل سنت را برای خود یک نوع جهاد می‌دانند و خیال می‌کنند که خدمت به امام حسین است. هر مسأله امنیتی که در هر نقطه از ایران رخ می‌دهد؛ مسئولان زندان اردبیل به‌خصوص رئیس زندان یعقوب سربازجو و حفاظت زندان پرویز صورآذر انتقامشان را از ما که دستمان بسته و در اسارتیم و از هیچ جای دنیا هم خبر نداریم می‌گیرند تا از این طرف کینه و عقده‌هایشان ارضاء شود و خواهشهای نفسانی‌شان کامل گردد.

البته الله ما را کافی است و انشاءالله انتقام ما را از همه ظالمان خواهد گرفت. در آخر از همه شما برادران و خواهران تقاضای دعا دارم. تا دعای شما عزیزان مرهمی باشد بر زخمهای ما و صبر و استقامت من افزوده گردد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/280087ba-b657-4dbc-b54b-185a2e3e30ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات