728 x 90

جنگ باندی بر سر ثروتهای بادآورده از جیب ملت ایران

حمله آخوند روحانی به پاسدار قالیباف
حمله آخوند روحانی به پاسدار قالیباف
قالیباف روز22ادریبهشت 96 در مصاحبه با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) در خصوص ثروتهای بادآورده و چپاول مردم ایران در یک رویارویی آشکارا با باند مغلوب نظام گفت: «حاضرم همه اموال خود و خانواده‌ام را با نصف منزل روحانی عوض کنم/ به‌جای استندآپ‌های سیاسی اموال‌شان را اعلام کنند».

جنگ باندی بر سر اموال مردم ایران

10اردیبهشت 96 پاسدار قالیباف در مصاحبه‌یی در تلویزیون رژیم گفت: «افرادی در جامعه پیدا می‌شوند که این افراد با قانون‌شکنی یا با استفاده از خلا‌ءهای قانونی و بعضاً با یک رانت یا اطلاعات خاصی که اینها به دست می‌آورند یک فرصت بزرگی را درست می‌کنند بدون این‌که زحمت بکشند بدون این‌که کاری بکنند، منفعتهای بسیار زیادی را می‌برند».

میرسلیم مهره باند فاشیستی مؤتلفه در جنگ انتخابات با لاپوشانی سهم نهادها و نیروهای زیر دست ولی‌فقیه، سهم دولت روحانی از چپاول را برجسته می‌کند و چنین آدرس می‌دهد: «اصل بیت المال در دست قوه مجریه است. سالی هشتصد هزار، نهصد هزار میلیارد تومان. برای امسال بیش از هزار هزار میلیارد تومان... .. قوه مجریه باید آماده باشد که خود اولاً پیشگیرانه برخورد کند با مفاسد که تا حالا هیچ‌کدام از مسئولان قوه مجریه، چنین اراده‌یی را از خودشان نشان نداده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77226ad6-49cd-4450-8739-3fac37d14b73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات