728 x 90

اعتراف آخوند روحانی: با بیکاری مزمن و بزرگی روبه‌رو هستیم

آخوند شیاد روحانی
آخوند شیاد روحانی
در ادامه جنگ و جدال باندهای درونی رژیم بر سر انتخابات قلابی ریاست‌جمهوری، آخوند حسن روحانی پنجشنبه 21اردیبهشت در یک گفتگوی خبری اعتراف کرد ”بیکارها سال به سال در کنار یکدیگر قرار گرفته و انباشته شده‌اند و متأسفانه این مشکلات را به وجود آورده‌اند که ما با یک بیکاری بزرگ و مزمن مواجه شده‌ایم“.

آخوند روحانی با فریب‌کاری اشکال را بر سر جناح مخالف و دولتهای قبلی انداخت و مدعی شد ”کشور ما در یک دوره طولانی و در حدود 7سال بدون اشتغال خالص بوده، یعنی از سال 86 تا 91 تقریباً اشتغال خالصی نداشته‌ایم“.

اعتراف به بیکاری – از زبان کاندیدای جناح مقابل

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت 96 طی سخنانی در سیستان و بلوچستان با حمله به آخوند شیاد روحانی به بیکاری و ترس رژیم از بیکاران اعتراف کرده و گفته بود: «خوب شما به جای عصبانیت گزارش کار به مردم بدهید، دلیل ندارد رقیب خود را مورد توهین قرار دهید. .. رقیب را خطرناک ندانید، خطرناک نااهلانی هستند که به بیت‌المال دست درازی می‌کنند، ما از فساد می‌ترسیم، ما از بیکاری جوانان می‌ترسیم».

اعتراف به بیکاری – از زبان کارشناسان خود رژیم

حدود یک هفته قبل یک به‌اصطلاح کارشناس اقتصادی رژیم در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) اعتراف کرد در حال حاضر بیش از 5 میلیون فارغ‌التحصیل بیکار در کشور وجود دارد. آل‌اسحاق با بیان این‌که بیکاری یکی از موضوعات اساسی و بیماری مزمن اقتصاد ایران است، گفت: «کشور برای فارغ‌التحصیلان زحمت‌های بسیاری کشیده است تا انسانهای خام را بارور کند. در حال حاضر بیش از 5 میلیون فارغ‌التحصیل بیکار داریم، در مجموع بیان می‌شود که به‌صورت حدودی 11 میلیون فارغ‌التحصیل داریم».

قبل از آن نیز رئیس مجلس ارتجاع اعتراف کرده بود که: «۴۲ درصد فارغ‌التحصیلان ایران بیکار هستند. نبود شغل با توجه به این‌که منابع سرشار و نیروی انسانی کافی در اختیار کشورمان وجود دارد؛ یک نقص است».

اعتراف به بیکاری – بیکاری عامل ترس رژیم

اگر چه مهره‌های رژیم در ظاهر برای بیکاران تحصیلکرده دل می‌سوزانند ولی به‌طور واقعی آنان از عواقب آن و شورش ارتش بیکاران واهمه دارند و قبل ازهر چیز آن را یک موضوع امنیتی می‌بینند. همان کارشناس به‌اصطلاح اقتصادی در ادامه می‌گوید: ”با شرایطی که در کشور داریم بیکاری و اشتغال جزو مسایل ملی است، و اگر ما نتوانیم بیکاری، اشتغال و حاشیه‌نشینی را حل کنیم ممکن است بعضی از مسایل به امنیت ملی کشور ضربه بزند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/059cf6d8-f86b-4f1b-9df3-fddd13954391"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات