728 x 90

اعتراف آخوند رئیسی: کلید حل مشکل ازدواج ۱۱ میلیون جوان ایرانی در دست تنها ۲ اختلاس‌گر

آخوند شیاد روحانی - پاسدار قالیباف - آخوند جلاد رئیسی
آخوند شیاد روحانی - پاسدار قالیباف - آخوند جلاد رئیسی
در ادامه جنگ جناحهای داخلی رژیم ولایت‌فقیه، آخوند دژخیم رئیسی در اسلامشهر‌ پنجشنبه 21اردیبهشت 96 ضمن حمله و کنایه به روحانی و باندش اعتراف کرد: «در حال حاضر 11 میلیون جوان آماده ازدواج در کشور هستند، که اگر تنها 2نفر از کسانی که اختلاس کرده‌اند، پولشان را برگردانند، مشکل ازدواج آنها حل خواهد شد».

وی سپس ضمن تأکید روی فساد در حاکمیت ولایت‌فقیه، آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و افزود:
«تکلیف 700هزار میلیارد نقدینگی کشور در دولت یازدهم چیست؟ ما می‌گوییم که 700هزار میلیارد نقدینگی کشور کجا رفته است؟ آیا این درست است که این نقدینگی به‌عنوان تسهیلات تنها به چند نفر داده شود؟ این کار در شأن نظام نیست».

آخوند رئیسی با اذعان به این‌که قاچاق کالا دلیل عمده ایجاد رکود و بیکاری در کشور است گفت: «حرف ما این است که از محل درآمدهای قاچاق و تنها با کاهش 10 میلیارد دلار کالای قاچاق می‌توان یک میلیون شغل در کشور ایجاد کرد».

یادآوری می‌شود طی در شعبده مناظره انتخابات و در جنگ و جدال بر سر قدرت، کاندیداهای رژیم به گوشه‌یی از فساد سیستماتیک نظام آخوندی اعتراف کردند.

جهانگیری: برخی از افراد به ثروتهای باد آورده دسترسی پیدا کرده‌اند. کسی که موفق می‌شود در اثر تماس با برخی از مسئولان به سرمایه‌های بزرگ دسترسی پیدا کند این سبب این می‌شود که در جامعه بی‌عدالتی توسعه پیدا بکند، این‌که یک فرد موفق می‌شود بیش از 3 وهشت دهم میلیارد دلار از اموال ملت ایران را به جیب بزند، هر کسی این خبر را می‌شنود، می‌داند که جامعه به سمت بی‌عدالتی رفته، عده‌یی با فساد، عده‌یی با زد و بند و ثروتهای باد آورده رسیده‌اند و متأسفانه عده‌یی به حداقل‌های زندگی نیاز دارند.

قالیباف: 4درصد در جامعه ما هستند که از همه چیز برخوردارند. 96 درصد هستند که برخوردار نیستند، آنهایی که برخوردار هستند با رانت برخوردارند، همین‌طور که آقای جهانگیری بهش اشاره کردند.

همین وام‌هایی که شما می‌گویید، مردم قضاوت کنند، ببینید هزار مسیر جلوی شما می‌گذارند که شما در حقیقت نتوانید وام بگیرید. ولی در یک سال بیش از 500هزار میلیارد تومان وام داده می‌شود، بنا‌ به گزارش بانک مرکزی بروید لیستش را در بیارید به کی دادند، صداقت، بی‌صداقتی اینهاست.

آخوند حسن روحانی: آقای قالیباف گفتند که ما هوا را نباید از مردم بگیریم، خب در تهران کی هوا را از مردم گرفته؟ ایشان مرتب می‌خواهد جامعه فقیر و غنی درست کند، چهاردرصدی، 96درصدی، خب این برجهای بزرگ را شما مجوزش را به آن چهار درصد می‌دهید؟ حالا من که معتقد به این چهار درصد و 96درصد نیستم اما شما که مرتب این شعار را می‌دهید 4درصدی، شما این برجهای بلند را به کی مجوز دادید؟

شما برج 33طبقه را به همون آدمی که اموال مردم رو غارت کرد و 3 وهشت دهم میلیارد دلار پول مردم را خورد، مگر به او مجوز ندادی؟ شما این مجوز‌هایی را که دارید در کوچه‌های ده متری و 12 متری برج 20 طبقه میدهی بر چه مبنایی اینکار را می‌کنی؟ تمام درختهای 300ساله و 200ساله تهران دارد قطع می‌شود، جایش درخت یکساله کاشته می‌شود، بعد ما بحث می‌کنیم که در بستانها، در پارکها قسمتهای مختلف شما ببینید چقدر مجوز داده شده، من الآن دارم این‌جا پرونده‌های متعددی که شکایت شده، شورای عالی شهرسازی شکایت کرده.

لاریجانی‌: پول پخش‌کردن بین مردم سیاست سیاستمدار صادق نیست. زمانی که نفت بیش از 100 دلار بود، پول‌هایی بین مردم توزیع شد که امروز که نفت ارزش گذشته خود را ندارد اثرات آن اقدامات در اقتصاد پدیدار شده.

کریمی: در گزارش تحقیق و تفحص از مناطق آزاد نیز به موارد متعدد تخلف از واگذاری اراضی مناطق آزاد در طی سالهای گذشته اشاره شده است.
به‌عنوان مثال یک قطعه زمین ویلایی در منطقه آزاد چابهار به یکی از اعضای هیأت مدیره این منطقه که ارزش واقعی آن بیش از 800 میلیون تومان بوده را به قیمت 347 میلیون تومان ارزیابی نموده و با اعمال 62 درصد تخفیف به‌مبلغ 132 میلیون تومان واگذار کردند.
و مبلغ اخیر نیز به‌صورت ده درصد نقد و مابقی در اقساط 60ماهه دریافت گردیده. طی دوره 5ساله 90 تا 94 در مجموع ۹ میلیارد و 672 میلیون دلار کالا از مناطق آزاد به کشور وارد شده تاکنون اقدامات نظارتی موثری در مورد عملکرد این مناطق به‌عمل نیامده است. و کلیه تلاشهای مجلس شورای اسلامی طی 24سال برای تحقیق و تفحص از عملکرد این مناطق در اثر فشارها و لابیها ابتر مانده و به سرانجام نرسیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1066bc4-b747-4ed9-9fc4-2db8d16949cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات