728 x 90

برملا شدن گوشه‌های دیگری از فساد حکومتی در جریان مخاصمات باندهای رژیم

نظام سراسر در فساد
نظام سراسر در فساد
اعتراف به ناکارآمدی، فساد، بحرانهای اقتصادی و اجتماعی مضمون اصلی حملات کاندیداها در جنگ انتخابات است:
میرسلیم:‌
جسارت نباشه ولی وزارتخونه‌ها داره اداره می‌شه نه وزارت. وزارتخونه یعنی ما می‌رسیم به کارمندا و اینا حقوقشون را میدیم و می‌گذرونیم. دولت داره خودشو اداره می‌کنه الانه. کشور را اداره نمی‌کنه.

آخوند رئیسی فساد و قاچاق را با هم به گردن دولت روحانی انداخت:
شما می‌گویید قاچاق کالا بحث کولبری است، کولبری مشکل ما نیست. کسانی که کانتینر کانتینر کالا قاچاق می‌کنند یک قرون هم مالیات نمی‌دهند، فرار مالیاتی دارند. یقه سفیدها مورد بحث ما هستند.
به‌زودی معلوم می‌شود فرار مالیاتی و یقه سفیدها فقط در آن باند نیستند.

تلویزیون رژیم -19اردیبهشت – آخوند روحانی در شیرودی
ما نهادهای استثنا شده از مالیات نمی‌خواهیم.
خوشحال شدم که شنیدم بعضی‌ها از کلمه مالیات نام برده‌اند. دنیا برای این‌که مردم مالیات بدهند خوب است اما شما نمی‌دهید؟

روزنامه همدلی و اعتماد روز 20 اردیبهشت:‌
نوبخت سخنگوی دولت از فرار مالیاتی خامنه ای- رئیسی در آستان قدس خبر داد. روزنامه‌های حکومتی به‌نقل از وی نوشتند «. سخنگوی دولت در پاسخ به این‌که رئیسی اعلام کرده مالیات آستان قدس رضوی چند برابر پرداخت می‌شود، گفت: از این نامزد می‌خواهم اعلام کنند تاکنون چقدر مالیات پرداخت کرده‌اند. در قانون برنامه ششم توسعه تصویب شد همه دستگاههایی که معاف از مالیات بودند باید مالیات خود را پرداخت کنند».

قالیباف هم از دلالها و رانت‌خواری زیر نظر دولت روحانی صحبت کرد:
محمدباقر قالیباف: ولی این دلال این وسط با رانت و حمایتی که می‌گیره سودهای چهارصد و پانصد درصدی می‌برند. و تا زمانی که اینها وجود دارند هرگز این کشور مشکلات اقتصادی و بیکاریش حل نخواهد شد به‌خاطر این‌که اینها پیوند خورده‌اند با قدرت و کسانی که در مسند قدرت هستند.
تلویزیون رژیم- 19 اردیبهشت96
یک روزنامه باند روحانی (روزنامه شرق 20 اردیبهشت96) در مطلب خود با عنوان « «هبه» آقای ٤درصدی نوشت:
«در مورد قالیباف نوشت: خود قالیباف چند درصدی است؟. قالیباف در مناظره اول مدعی شد ٩٦ درصد مردم از دریافت وام محروم هستند، در حالی‌که مجموعه تحت‌امر او سال‌هاست به شبکه بانکی بدهکار است. افراد خاص و نهادهای خاص در دولت قبلی به‌راحتی وام گرفتند و بخشی را هم بردند و خوردند. وام‌های کلانی که هم‌اکنون به معوقات بانکی شهره شده‌اند و برآوردها نشان می‌دهد چیزی بین ١٠٠ تا ١٥٠‌هزار‌میلیارد تومان از پول بانکها سوخت شده است؛

حافظی، عضو شورای شهر تهران از «هبه» ٣٥٠‌میلیون تومانی به معاونان شهردار خبر داد که از زمان صدارت قالیباف بر شهرداری (طی ١٢ سال) مرسوم بوده است. هفته پیش خبری آمد که ٣٥٠‌میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی به هر یک از معاونان شهردار پرداخت شده که امروز با توضیحات حافظی معلوم شد از تسهیلات خبری نبوده و آن پول‌های کلان هبه بوده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61491357-65bd-45a5-97da-6487d729d57c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات