728 x 90

خبرگزاری رویتر:‌ پاسداران به فراتر از انتخابات و به ولی‌فقیه بعدی چشم دوخته اند

خیمه شب بازی انتخابات
خیمه شب بازی انتخابات
خبرگزاری رویتر روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت گزارش داد سپاه پاسداران که مصمم به حفاظت از سلطه امنیتی و منافع گسترده اقتصادی است، به آرامی از یک کاندیدای تندرو در انتخابات ریاست‌جمهوری 29 اردیبهشت حمایت می‌کند و چشم به نتیجه‌یی بزرگتر دوخته است: جانشینی خامنه‌ای.

رویتر افزود: سپاه پاسداران و بسیج، گام‌هایی را برای ارتقاء کاندیداتوری رقیب روحانی یعنی ابراهیم رئیسی برمیدارند. کارشناسان می‌گویند محتمل است که (سپاه و بسیج) از قدرت خود در خیابانها برای کمک به بردن هواداران رئیسی پای صندوق های رأی استفاده کنند...

 

بيشتر بخوانيد:

اعتراف آخوند رئیسی: ما از فساد می‌ترسیم، ما از بیکاری جوانان می‌ترسیم

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی امروز سه‌شنبه 19اردیبهشت96 طی سخنانی در سیستان و بلوچستان با حمله به آخوند شیاد روحانی و در واکنش به اظهارات روز گذشته وی در همدان گفت: «ما دیواری بین چپاول‌گران و حقوق مردم خواهیم کشید. چرا عصبانی هستید از حضور رقبای‌تان در صحنه؟ مگر مردم قرار است چه تصمیمی بگیرند؟ من احساس می‌کنم شما از دست مردم عصبانی هستید یا از دست کارگرانی که به شما اعتراض می‌کنند یا از دست فقرایی که نمی‌خواهند شما را تحمل کنند. 'مردم می‌گویند یک اختلاس کم بشه مسکن مهر حل می‌شه.»

این آخوند جلاد افزود:‌ «خوب شما به جای عصبانیت گزارش کار به مردم بدهید، دلیل ندارد رقیب خود را مورد توهین قرار دهید. .. رقیب را خطرناک ندانید، خطرناک نااهلانی هستند که به بیت‌المال دست درازی می‌کنند، ما از فساد می‌ترسیم، ما از بیکاری جوانان می‌ترسیم».

 

 

حمله پاسدار شریعتمداری به آخوند روحانی:‌ روحانی اگر به آخر خط نرسیده بود به سیم آخر نمی‌زد

پاسدار شریعتمداری نمایندة ولی‌فقیه ارتجاع در روزنامه حکومتی کیهان، اظهارات روز گذشتة آخوند روحانی در همدان دربارة 38سال اعدام را زیر سؤال برد و گفت: «روحانی اگر به آخر خط نرسیده بود، به سیم آخر نمی‌زد. این نکته از اظهارات ساختارشکنانة آقای روحانی به‌وضوح قابل‌فهم است».
      وی افزود: ”سخنان دیروز روحانی در همدان که «اگر من نباشم و رقبای من رئیس‌جمهور شوند، پیاده‌روها را دیوار کشیده و زنانه مردانه می‌کنند! و روزگارتان را سیاه خواهند کرد و یا مردم آن‌هایی را که در طول 38سال فقط اعدام و زندان بلد بوده‌اند را نمی‌خواهند!…» این‌ها دیگر تبلیغ انتخاباتی نیست؛ بلکه مقابله با اساس نظام است. روحانی با این اظهارات، سعی دارد جمهوری اسلامی ایران را دقیقاً همان‌طور که دشمنان می‌پسندد، معرفی کند“.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d0e37f8-14c4-42e8-a377-8a89865c987e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات