728 x 90

گزارشی از مخاصمات باندهای رژیم بر سر چپاولهای حکومتی، در بحران نمایش انتخابات

مخاصمات باندهای رژیم بر سر چپاولهای حکومتی
مخاصمات باندهای رژیم بر سر چپاولهای حکومتی
حمایت پاسدار علی لاریجانی، رئیس مجلس رژیم از آخوند شیاد روحانی، واکنش زاکانی از باند غالب را برانگیخت و گفت: علی لاریجانی با این کار ته مانده آبروی خود را به حراج می‌گذارد.

دهقان رئیس ستاد انتخاباتی پاسدار قالیباف نیز از آخوند روحانی خواست سکوتش را درباره فساد اقتصادی برادرش بشکند.

از سوی دیگر، پسر رفسنجانی و کرباسچی از باند روحانی به قالیباف و رئیسی به‌خاطر کارنامه آنها در شهرداری و قضاییه آخوندی حمله کردند.

 

در همین حال سایت کارانه پاسدار قالیباف که برای جمع‌آوری رأی ایجاد کرده بود، توسط باند رقیب فیلتر شد.

 

اشاره‌های آشکار و پنهان به غارت و چپاول اموال مردم ایران تبدیل به سوخت اصلی در جریان جنگ قدرت شده است.

آخوند حسن روحانی: دو بحثه یکی فساد شبکه‌یی در کشور هست، برای فساد شبکه‌یی ما باید برنامه‌ریزی انجام بدیم برای این‌که جلوی این فساد شبکه‌یی را بگیریم. (تلویزیون رژیم- 17 اردیبهشت)

 

آخوند روحانی: در این ۴سال شما کاسبان تحریم کاسبیتان کساد شده ناراحتید؟ (سخنرانی روحانی در ارومیه 17 اردیبهشت)

 

آخوند رئیسی: رسیدگی به فساد من با رسیدگی به فساد بعضی از آقایون دولتی متفاوته

 

روزنامه جمهوری اسلامی در روز 18 اردیبهشت: «طبعاً امروز، روز عروسی و شادمانی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام است که نامزدهای ریاست جمهوری، اینگونه با صراحت و قاطعیت، همه چیز حتی کارنامه انقلاب و نظام را به زیر سؤال می‌برند و حرف دل دشمنان و عناصر زخم‌خورده از انقلاب را در قلمرو اثبات ادعای ناکارآمدی نظام، تکرار می‌کنند»

 

این عبارات گوشه‌یی از واکنش روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی در روز 18 اردیبهشت است که به باندهای متخاصم هشدار داده: «‌برای یک دستمال نباید قیصریه را به آتش بکشید». و یادآوری می‌کند که تبلیغات بر روی «فساد در نظام جمهوری اسلامی به فصل‌مشترک تبلیغات و حملات نامزدهای انتخاباتی تبدیل شده و آنها با هدف تخریب رقیب و به موضع انفعالی کشاندن وی، چهره مخدوش و غیرقابل دفاعی از نظام را به تصویر می‌کشند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef8ec97f-d18d-4290-b0ae-65f5d1af807f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات