728 x 90

با وجود بیکاران میلیونی، دولت هم در چین و هم در ایران برای چینی‌ها کار ایجاد می‌کند

چینی‌ها صیادان ماهی در جنوب ایران
چینی‌ها صیادان ماهی در جنوب ایران
محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس آخوندی اعتراف کرد و گفت: با وجود بیکاران میلیونی ایرانی دولت هم در چین و هم در ایران برای چینی‌ها کار ایجاد می‌کند.

روزنامه حکومتی جوان 18اردیبهشت 96 نوشت: «صید بی‌رویه ماهی توسط صیادان چینی در سواحل ایران از زبان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بهانه‌یی شد تا به حاشیه‌یی بهتر از متن برسیم و آن هم اعتراف صریح مسئولان شیلات کشور نسبت به فعالیت یک سوم صیادهای چینی در جنوب کشور است.

چند ماهی است که اعتراض و انتقادات پیرامون حضور صیادان چینی در جنوب کشور به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه صیادان و ساحل‌نشینان تبدیل شده است، دغدغه‌هایی که شعاع آن از بوشهر و جاسک گرفته و به سایر شهرهایی مانند قشم رسیده و بارها مردم منطقه در قالب تجمعات و تحصن‌ها اعتراض خود را به این موضوع نشان داده‌اند. چینی‌ها با حضور کشتی‌های صیادی خود که در هر شناور بیش از 20 خدمه و یک مترجم ایرانی دارند، به صید بی‌رویه میگو می‌پردازند و مردم قشم و مسافران را در حسرت می‌گذارند».
 
سیل بیکاران در ایران و صید بی‌رویه ماهی توسط صیادان چینی در سواحل ایران
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19743130-a2ae-4d75-b4a5-21436a8baaab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات