728 x 90

علیرضا زاکانی در واکنش به حرفهای آخوند روحانی: آن سو دولت کاسب و این سو سفره خالی!

علیرضا زاکانی از عوامل باند خامنه ای
علیرضا زاکانی از عوامل باند خامنه ای
علیرضا زاکانی از عوامل باند خامنه‌ای نسبت به اظهارات امروز آخوند شیاد روحانی در همدان واکنش نشان داد.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس روز دوشنبه نوشت:‌ ، علیرضا زاکانی در واکنش به تندروی اخیر روحانی نوشت ادعای مضحک و تکراری دیوارکشی پیاده‌رو بر مردم اثر نخواهد کرد. اما دیوارکشی اقتصاد برایشان ملموس است: آن سو دولت کاسب و این سو سفره خالی. این مزدور باند خامنه‌ای اشاره‌یی به اظهارات آخوند روحانی که گفت باند رقیب 38سال دارد اعدام می‌کند، نکرد.

خاطرنشان می‌شود آخوند شیاد روحانی که در کارنامه‌اش 3هزار اعدام طی چهار سال را دارد و در طول حاکمیت ولی‌فقیه در بالاترین مقامات نظامی و امنیتی قرار داشت در جنگ انتخابات امروز دوشنبه 18 اردیبهشت96 طی سخنانی در همدان باند خامنه‌ای را مورد حمله قرار داد و گفت: آنهایی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، مردم شما را نمی‌خواهند.
 


روحانی شیاد افزود: آنها روزی در جلسه‌یی تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده رو دیوار بکشند. آنها می‌خواستند پیاده رو زنانه و مردانه ایجاد کنند همان‌طور که در محل کارشان بخشنامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/505eb9ae-b41f-4db5-b34f-6ce26993b1fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات