728 x 90

انزواى جهانى رژيم ايران,

۱۳سناتور آمریکایی خواستار انتشار جزییات تبادل زندانیان میان دولت اوباما و رژیم ایران شدند

-

رکس تیلرسون وزیر خارجه و جف سشن وزیر دادگستری
رکس تیلرسون وزیر خارجه و جف سشن وزیر دادگستری
13سناتور جمهوریخواه آمریکا روز جمعه 15اردیبهشت 96 نامه‌یی به دولت ترامپ نوشتند و خواهان اطلاعات بیشتری در مورد افرادی شدند که جرایم آنها مورد عفو قرار گرفته است. عفو آنها به‌عنوان بخشی از معامله تبادل زندانیان قبل از توافق اتمی انجام شده است.

سناتورها دیوید پردو، جیمز اینهوف، تام تیلیس، جان بوزمن، بن ساسه، راجر ویکر، جانی ایساکسون، مارکو روبیو، تد کروز، مایک لی، مایک راوندز و تیم اسکات نگرانی خود را در مورد اتفاقات صورت گرفته قبل از اعطای عفو به هفت نفر و لغو اتهامات علیه 14 فراری دیگر اظهار داشته‌اند.

آنها در نامه خود نوشتند“... ما نگران هستیم که این افراد کماکان تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا هستند“...

گزارش منتشر شده‌یی در اواخر آوریل نشان می‌دهد که بعضی از افرادی که مورد عفو قرار گرفتند به شکل غیرقانونی به شبکه متعلق به رژیم ایران درتهیه قطعات الکترونیک مورد استفاده در موشکهای کروز و موشکهای زمین به هوا کمک رسانده‌اند.

13 سناتور از رکس تیلرسون وزیر خارجه و جف سشن وزیر دادگستری و استیو منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا خواستند اطلاعات محل اقامت فعلی تمامی این مجرمان را برای آنها بفرستند و مشخص کنند که آیا این افراد کماکان برای برنامه اتمی رژیم ایران کار می‌کنند و آیا دولت اوباما تحقیقات در مورد شبکه تهیه قطعات این رژیم در آمریکا را متوقف کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ceddb372-c484-4750-bee0-6417af621ba3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات