728 x 90

احمدی‌نژاد تمامی کاندیداها و انتخابات فرمایشی ولایت فقیه را تحریم کرد

احمدی نژاد
احمدی نژاد
در حالیکه بحران رأس نظام آخوندی در گرداب نمایش انتخاباتی تشدید می‌شود، احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین خامنه‌ای در واکنش به رد صلاحیت او توسط شورای نگهبان ولی‌فقیه ارتجاع، بار دیگر تمامی کاندیداها و انتخابات فرمایشی ولایت فقیه را تحریم کرد.

پاسدار احمدی‌نژاد:
نکته اول در مورد آزادی است در کشور ما آزادی به‌طور مطلق وجود داره حدومرزی نداره اما فقط در یک جا علیه دولت قبل، بنده و همکارانم، هرکس بخواهد تهمت بزنه، توهین بزنه، افتراء بزنه، بی‌ادبی بکند به خانواده‌های ما هرچی که بخواهد بگوید، آزادی مطلق است و مصونیت مطلق وجود دارد و این اطمینان وجود دارد که از هر گونه رسیدگی و تعقیب در امان خواهند بود.

اما نکته دوم درباره انتخابات هست قاطعانه عرض می‌کنم از کاندیداهای موجود به هیچ‌کدام بنده حمایتی و تبلیغی نداشته و نخواهم داشت. همکارهای بنده را می‌برند در بعضی ستادها، این طرف، آن طرف تبلیغ می‌کنند می‌گویند ببینید فلانی آمده، فلانی آمده و... پس خودش هم حمایت می‌کند. من اعلام می‌کنم به‌ صراحت که از هیچ‌یک از این کاندیداها حمایتی نکرده و نخواهم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4e7a7d0-1da3-4ff4-8c31-ac4582ba2108"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات