728 x 90

اخبار حوادث,خودکشی در ایران,اخبار دانشجویی,

خودکشی یک دختر دانشجو در بوشهر

-

خودکشی در ایران
خودکشی در ایران
بنا‌ به گزارش رسیده پیش از ظهر امروز 14 اردیبهشت 96 یک دانشجوی دختر بوشهری 20ساله از پشت‌بام ساختمان خوابگاه دخترانه کوثر وابسته به دانشگاه خلیج‌فارس اقدام به خودکشی کرد.

وی که از دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر بود، بعد از این حادثه به بیمارستان سلمان فارسی منتقل شد.

زهرا یوسفی مدیر روابط عمومی اورژانس رژیم در استان بوشهر گفت: «بر اثر وارد شدن ضربه به‌سر سطح هوشیاری مصدوم پایین ولی علائم حیاتی وی نرمال است».

لازم به یادآوری است یک دستفروش محروم مریوانی روز دوشنبه 11 اردیبهشت همزمان با روز جهانی کارگر در اعتراض به توقیف چرخ خود توسط مأموران شهرداری دست به خودکشی زد که با اقدام به موقع حاضران در شهرداری از خودسوزی وی جلوگیری شد.
این دستفروش محروم بعد از بی‌نتیجه ماندن پیگیریها جهت بازپس‌گیری چرخ خود، پیش از ظهر روز دوشنبه در حالی وارد ساختمان شهرداری شد که مقداری بنزین بر سر و صورت خود ریخته بود و به‌شدت خشمگین و معترض بود.

همچنین صبح روز یکشنبه 11اردیبهشت 96 همزمان با روز جهانی کارگر جوان کارگری در خرمشهر از فرط فقر دست به خودکشی زد.

شنبه 9اردیبهشت 96 یک زن جوان مریوانی با حلق‌آویز کردن خود به زندگی‌اش پایان داد. وی که 22ساله بود در محله ”موسکی 2“ ساکن بود.

لازم به یادآوری است که به‌دلیل سرکوب و فقر شدید در نظام ولایت‌فقیه، خودکشی به‌خصوص در بین جوانان و زنان رو به افزایش است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5590acb8-ddfb-47bc-9c3b-92ef486d3da4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات