728 x 90

وزیر کار کابینه آخوند روحانی: تمامی کارگران معدنی که محبوس شده بودند، جان خود را از دست دادند

بیرون کشیدن اجساد کارگران معدن آذرشهر ادامه دارد
بیرون کشیدن اجساد کارگران معدن آذرشهر ادامه دارد
 ساعت 2250:

علی ربیعی وزیر کار کابینه آخوند روحانی درباره انفجار معدن زغال‌سنگ گلستان گفت: در این حادثه تمامی کارگران معدنی که محبوس شده بودند، جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری حکومتی ایلنا با مخابره این خبر افزود:‌ وزیر کار با تأیید جان‌باختن 35 معدنچی در انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر، از پیدا شدن جنازه 21 کارگر معدن خبر داد..

خاطرنشان می‌شود در پی انفجار معدن زغال‌سنگ استان گلستان رژیم آخوندی به‌منظور پوشاندن آمار واقعی قربانیان این حادثه به اظهارات ضد و نقیض متوسل شد.

ابتدا سرپرست اورژانس رژیم خبر از زخمی شدن ۱۹ کارگر و حبس ۹۰ کارگر دیگر در معدن داد.

ساعتهایی بعد، صادقعلی مقدم، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان اعلام کرد که تعداد زخمی‌ها به ۳۰ نفر رسیده است. او همچنین تعداد حبس شدگان در معدن را ۲۶ نفر اعلام کرد.

همچنین سرپرست فوریت‎های پزشکی استان گلستان نیز تعداد مصدومان را ۶۲ نفر اعلام کرد.

 
ساعت 2210:
جان‌باختن 35 کارگر  در انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر 
 علي ربيعي وزیر کار دولت آخوند روحاني به جان‌باختن 35 معدنچی در انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر اعتراف کرد و از پیدا شدن جنازه 21 کارگر معدن خبر داد.

به گزارش خبرگزاري حکومتي ایلنا، علی ربیعی که در محل حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر حضور یافت اعتراف کرد: متاسفانه در این حادثه تمامی کارگران معدنی که محبوس شده بودند، جان خود را از دست دادند.
 
 
 ساعت 2100:
رئیس خانه صنعت و معدن رژیم در استان گلستان گفت:
 لحظاتی پیش ۲۱ جنازه از معدن ذغال‌سنگ آزادشهر خارج شد. رمضان بهرامی افزود: این حادثه تاکنون ٦٩ مصدوم داشته و لحظات گذشته ٢١ جنازه از معدن خارج شده است.

وی افزود: برخی معتقدند تعدادی از این جنازه‌ها مربوط به معدن‌کارانی است که برای کمک به مصدومان وارد معدن شده بودند و این آمار مجزا از 32 معدن‌کار محبوس شده در معدن است. خبرگزاری حکومتی ایلنا گزارش داد در پی وقوع انفجار ظهر روز چهارشنبه در معدن زغال‌سنگ زمستان یورت در شمال استان گلستان هم‌اکنون 50 کارگر در عمق 1800متری محبوس هستند.
 
کارگران در غم از دست دادن همکاران می‌گریند
 
 
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14a6589e-2d2a-4a01-b48d-75f3c7895999"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات