728 x 90

تهديدهاى ايران عليه ساير كشورها,اخبار آمريكا,پرونده هسته ای ایران,تغيير سياستهاى دولت آمريكا در قبال رژيم ايران,

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد:‌ به رژیم ایران که حامی تروریسم است پاداش نمی‌دهیم

-

نیکی هیلی
نیکی هیلی
نیکی هیلی در یک مصاحبه اختصاصی با سی.ان.ان می‌گوید ما به رژیم ایران که حامی تروریسم است پاداش نمی‌دهیم. کاری که اوباما کرد نمی‌کنیم.

سی.ان.ان 9 اردیبهشت 96:‌ کاخ سفید اکنون در حال تصمیم‌گیری است که آیا آمریکا باید از توافق اتمی با رژیم ایران بیرون بکشد یا نه. چه مخالفت یا موافقتی در این زمینه از سوی هم‌پیمانان آمریکا وجود دارد؟ توافقنامه‌ای که دونالد ترامپ گفت، بدترین توافقی بوده که تاکنون به امضا رسیده است. اگر آمریکا بیرون بکشد، آنها اعتراض خواهند کرد؟
نیکی هیلی: فکر می‌کنم نظرگاههای مختلفی در مورد توافق اتمی با رژیم ایران در میان کشورهای هم‌پیمان و سایرین وجود دارد. همه آنها منتظرند ببینند ما چکار خواهیم کرد. اما چیزی که ما بر روی آن متمرکز هستیم این است که چه چیزی رخ داده است. کاری که باراک اوباما با این توافق کرده، این است که او یک رژیم حامی تروریسم را تقویت کرد و همه تحریمها را از روی آن برداشت. از روی رژیمی که هم‌چنان عامل بیشترین ویرانیها در سوریه، عراق و هر جای دیگری در جهان است. شما به رژیم ایران نگاه کنید و نفوذ بدخیم آن را ببینید. ما خواستار این نیستیم به کشوری که حامی تروریسم است پاداش بدهیم در حالیکه اوباما به رفتار بد آن، پاداش داد. اوباما گفت من می‌خواهم منتظر بمانم و بگذارم رئیس‌جمهور دیگری به این موضوع بپردازد. اما چیزی که ترامپ می‌گوید این است که بیایید آن را تجزیه و تحلیل کنیم و این‌که نمی‌خواهم موضوع ایران را روی دوش نفر دیگری بیندازم.

ما باید به امنیت جامعه بین‌المللی توجه کنیم، باید ببینیم که این توافق چکار می‌کند و چطور به رژیم ایران اجازه می‌دهد به حمایت از تروریسم ادامه دهد. ما باید تصمیم بگیریم آیا واقعاً خواستار یک ایران اتمی هستیم؟ زیرا این واقعاً خیلی خطرناک است به‌خصوص وقتی که روابط آنها با تروریسم را مشاهده می‌کنیم.

نیکی هیلی در پاسخ به سؤالی در مورد سوریه گفت:‌
مردم سوریه روزانه جان خود را از دست می‌دهند زیرا آنها کمکهای انساندوستانه‌ای که نیاز دارند را دریافت نمی‌کنند چرا که رژیم اسد مانع آن می‌شود و نمی‌گذارد این کمکها وارد شوند.
امروز روسها گفتند علتش این است که آنها همه این خدمات درمانی را برای ارتش سوریه می‌خواهند، در حالیکه ارتش نیاز به داروی بچه ندارد. ارتش نیاز به قنداق بچه ندارد... بنابراین، با رژیمی مواجه هستیم که می‌گوید، یا در برابر ما تعظیم کنید و یا ما شما را تا حد مرگ گرسنگی می‌دهیم. و روسیه اجازه می‌دهد که این اتفاق بیفتد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bf2d708-21f1-4f4e-9c55-cb439bb4933f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات