728 x 90

تعطيلى واحدهاى صنعتى و توليدى,بيكارى,

هیولای چپاول، صنایع بزرگ را هم می‌بلعد!

-

تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی
تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی
تقریباً در هر خانه‌ای در ایران می‌شود از تولیدات کارخانه ارج یا آزمایش وسیله‌ای گیر اورد، قند ورامین هم یک حس خاطره‌انگیز برای همه دارد، و بسیاری از کارخانه‌های قدیمی که همه از آن یک دنیا خاطره دارند، اما الآن دیگر این کارخانه‌ها کم‌کم به‌ خاطرات می‌پیوندند.

در سالیان اخیر دومینوی تعطیلی صنایع در کشورمان سرعت چشمگیری یافته است، تعطیلی و یا نیمه تعطیلی 60 درصد صنایع کشور، نشان از عمق فاجعه دارد.

بیش از 50 درصد صنایع بروجرد تعطیل و نیمه تعطیل هستند و مابقی با نیمی از ظرفیت کار می‌کنند، (شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا 23 فروردین 1396)

۱۰۰ کارخانه لوازم خانگی تعطیل شد
بیش از 70 درصد کارخانه‌های قزوین تعطیل است
رئیس خانه صنعت از تعطیلی 45 درصدی واحدهای صنعتی کوچک خبر داد.

اخراج کارگران برخی صنایع به علت رکود اقتصادی مانند واحد‌های تولیدی کاله، پارس سرام، آی تی آی و...

قاسم جاسمی عضو مجلس ارتجاع از کرمانشاه: 80 درصد صنایع در استان کرمانشاه تعطیل شده است.

عضو مجلس آخوندی از تالش: طبق آمار حدود 350 واحد تولید لبنیات، دهها کارخانه تولید فولاد، سیمان، کاشی سرامیک، قند، شکر، صنایع چوبی در سالهای فعالیت دولت تدبیر و امید تعطیل شده‌اند؛

شبکه دو تلویزیون رژیم18اسفند 95- یک تولید کننده: «تولید کننده‌های بزرگمان دانه دانه دارند تعطیل می‌شوند، من اسم نمی‌آورم اما همکارانمان که حداقل 200 تا 300 تا 400 تا کارگر داشتند در همین هفته‌های گذشته متأسفانه من شنیدم که دارند تعطیل می‌کنند هفته‌هایی که به عید نزدیک می‌شویم».

این فهرست تعطیلی کارخانه‌ها و صنایع کوچک است اما کارخانه‌های بزرگ و به‌اصطلاح برندهای وطنی هم از دور خارج و تعطیل شدند

شرکت دارو گر با 90سال سابقه تعطیل شد
کارخانه ارج اولین کارخانه تولید لوازم خانگی تعطیل شد

کارخانه قند ورامین، روغن نباتی قو، چیت سازی ری، آزمایش، پارس الکتریک، پلی‌اکریل اصفهان، کاشی ایرانا، ماشین‌سازی تبریز، دوچرخه‌سازی ایساک، ایستک تولیدکننده ماء الشعیر، و ایران چوب تنها بخشی از کارخانه‌های مهم تولیدی کشور است که کرکره خود را پایین کشیدند.

ورشکسته شدن کارخانه‌هایی با قدمت زیاد نشانه‌ای آشکار از بحران در بخش صنایع می‌باشد، بحرانی که مانند گرداب کارگاهها و بخش دیگری را هم با خودش غرق می‌کند.

خبرگزاری حکومتی تسنیم 27فروردین 96 در این باره نوشت: دولت روحانی در تعطیلی برند‌های مشهور ایرانی هم صاحب رکورد شد.

این در حالی است که آخوند روحانی مدعی رشد ۷.۴ درصدی اقتصاد می‌باشد، اما پر واضح است که با این آمار سازی‌ها نمی‌توان ویرانه‌های صنعت کشور را سفید سازی کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/204d306a-5f1e-4c2e-ba6a-35683407b8d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات