728 x 90

اخبار آمريكا,مجمع عمومى سازمان ملل,آزمايش اتمى,

مانور مشترک نظامی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن

-

مانور مشترک آمریکا و ژاپن
مانور مشترک آمریکا و ژاپن
تنش میان آمریکا و کره شمالی هر روز بالاتر می‌گیرد. آمریکا تلاش می‌کند پای شورای امنیت را به این موضوع باز کند تا تحریمها و مجازاتهای بیشتری را علیه کره شمالی تعیین کند. گزارشی از سی.ان.ان8اردیبهشت96:
در روز ارتش در کره شمالی بیش از یک میلیون سرباز فعال و بیش از 6 میلیون نیروی ذخیره به قدرت‌نمایی پرداختند

کمتر از 2هفته بعد از این رژه عظیم نظامی و پرتاب شکست خورده موشک، کره شمالی با یک مانور عظیم توپخانه‌ای، قدرت خود را به نمایش گذاشت.
تحلیلگران می‌گویند این موشکهای کره شمالی ممکن است روزی کلاهکهای اتمی را به سوی آمریکا حمل کنند. زرادخانه بزرگی که دونالد ترامپ آن را تهدید بزرگی برای جهان می‌نامد. او شورای امنیت ملل‌متحد را تحت فشار گذاشته که کره شمالی را به‌خاطر تولید تسلیحات کشتار جمعی که قطعنامه‌های ملل‌متحد را زیرپا می‌گذارد، مجازات کند.

آمریکا در نمایش قدرت خود، یک زیردریایی اتمی به کره جنوبی اعزام کرد و روز دوشنبه به همراه ژاپن و کره جنوبی دست به یک مانور نظامی مشترک زد. همه اینها در حالی است که ناو هواپیمابر کارل وینسون به شبه جزیره کره نزدیک‌تر می‌شود...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27ef3d6f-e608-4268-86e2-ff42bdc289e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات