728 x 90

اخاذى از مردم,فساد اقتصادى,نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

اتلاف بیش از ٢٠٠‌ میلیارد دلار ثروت ملی در ایران و بیش از ٥٠‌ میلیارد دلار در تهران!

-

مهره های حکومت ولایت فقیه عاملان غارت ثروتهای مردم ایران
مهره های حکومت ولایت فقیه عاملان غارت ثروتهای مردم ایران
با تشدید جنگ قدرت بین باندهای درونی رژیم آخوندی بر سر انتخابات، وزیر راه و شهرسازی گوشه‌یی از غارت و چپاول دولتهای پیشین را رو کرد و در مطلبی در روزنامه حکومتی شرق7 اردیبهشت 96 نوشت:
«گمراه‌کردن مردم بدترین رذیلت است که به‌مراتب از دروغ‌گویی پلیدتر است... .. بدتر از این، آنان که برای سرپوش ‌گذاشتن روی بی‌تدبیری تاریخی خود، تحریم‌ها را کاغذپاره خواندند و برای فرار از آن، معادل‌ میلیاردها دلار نفت، ثروت ملی ایرانیان را در اختیار بابک زنجانی قرار دادند، می‌دانستند چه می‌کنند؟ و در اختیارگذاشتن میلیاردها دلار در اختیار امیرمنصورآریا و افراد دیگری نظیر آنان. آخرین آمار سرشماری ایران نشان از آن دارد که دومیلیون ‌و ٥٨٧ هزار واحد مسکونی خالی در ایران وجود دارد که بیش از ٨٠ درصد آن در دوره مدیریت دولت پیشین یا احداث شده‌اند یا پروانه ساخت آنها صادر شده است. شکل‌گیری ٤٩٠ هزار واحد مسکونی خالی در تهران و عمدتاً در مناطق شمالی تهران، این ارقام ناظر بر اتلاف بیش از ٢٠٠‌ میلیارد دلار ثروت ملی در ایران و بیش از ٥٠‌ میلیارد دلار ثروت در تهران است. ... . صدور بیش از ٢٨ پروانه ساختمانی خلاف در اطراف حرم حضرت رضا (ع) یا تغییر کاربری ٢٦٥ هکتار اراضی خدماتی و باغات به کاربریهای انتفاعی... . دادن مجوز ساخت دو برج ٣٥‌طبقه شامل ٢٧ طبقه روی زمین و هشت طبقه زیر زمین به بابک زنجانی در زمینی که کاربری آن مسکونی ویژه بوده است... ... تبدیل ١٩، ٥ هکتار فضای سبز اکباتان که متعلق به ساکنان اکباتان و ملک مشاع آنان بوده، به مگامال است. اعطای مجوز خلاف مقررات ساخت ساختمانهای بلندمرتبه در منطقه ٢٢ تهران و...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9eaeb27e-3902-4ca8-a3f0-3fdc83ce29d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات