728 x 90

فراخوان اد رویس: بازگشایی پرونده‌های دلالان تسلیحاتی رژیم آخوندها در آمریکا

اد رویس رئیس کمیتهٴ امور خارجی کنگرهٴ آمریکا
اد رویس رئیس کمیتهٴ امور خارجی کنگرهٴ آمریکا
اد رویس رئیس کمیتهٴ امور خارجی کنگرهٴ آمریکا و نمایندهٴ کنگره برایان مست طی نامه‌یی به وزرای خارجه و دادگستری، خواهان بازگشایی پرونده‌های دلالان تسلیحاتی رژیم آخوندی در آمریکا شدند.

اد رویس و برایان مست در نامه خود با اشاره به گزارش پولیتیکو درباره آزادسازی شماری از دلالان اتمی و موشکی رژیم تحت عنوان «شهروند» توسط دولت اوباما در جریان تبادل زندانیان با حکومت آخوندی، تأکید کرده‌اند: «ما خواهان بازگشایی تلاش‌های قانونی برای هدف قرار دادن افرادی هستیم که به (رژیم) ایران در پیگیری برنامه‌های اتمی و موشکی خود در نقض قانون آمریکا، کمک می‌کنند؛ (تلاش‌هایی که) توسط دولت اوباما به‌نحو نابخردانه‌یی رها شد... خصومت ادامه‌دار (رژیم) ایران در قبال آمریکا و متحدان ما، یک تهدید حیاتی برای امنیت ملی و مستلزم مراقبت مداوم است».

نمایندگان کنگرهٴ آمریکا خطاب به رکس تیلرسون و جف سشنز، می‌افزایند: «ما آمادهٴ حمایت از تلاش‌های دولت هستیم تا کسانی که در سرپیچی از قانون ایالات متحده در تأمین برنامه‌های اتمی، موشکی و تسلیحات متعارف (رژیم) ایران نقش دارند مورد تحقیق، اعلام جرم و استرداد قرار بگیرند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bee7cf25-03c7-41db-8ab7-4a956509e94d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات