728 x 90

پاپ فرانسیس خواستار «برابری و مشارکت اجتماعی» بیشتر برای مهاجران شد

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان طی پیامی ویدئویی به کنفرانس «تد۲۰۱۷» در ونکوور کانادا خطاب به سران کشورهای بزرگ گفت یا باید فروتنی پیشه کنند و یا با جهان ویرانه مواجه شوند. او از مردم خواست تا در «انقلاب مهربانی» به او بپیوندند.

پاپ فرانسیس روز چهارشنبه 6اردیبهشت 96 افزود: «مهربانی ضعف نیست، بردباری است. مسیر همبستگی و فروتنی است. بگذارید بلند و صریح بگویم: هرچقدر قویتر باشید و اقداماتتان تاثیر بیشتری بر مردم داشته باشد، مسئولیت بیشتری دارید که فروتن باشید. اگر اینطور نباشد، قدرت شما را نابود کرده و شما دیگران را نابود می‌کنید.»

پاپ فرانسیس گفت که در خانواده‌ای مهاجر بزرگ شده و خواستار «برابری و مشارکت اجتماعی» بیشتر برای مهاجران شد.
او افزود: «در میان تاریکیهای منازعات امروز، هر یک از ما می‌توانیم شمعی روشن و یادآور این باشیم که همیشه نور بر تاریکی چیره می‌شود.»

تد یک بانک ارائه و حمایت از ایده‌های نو است و رهبران و افراد عادی از سراسر جهان که حرفی برای گفتن و پیامی الهام‌بخش در زمینه‌های مختلف از هنر گرفته تا بشریت، دین، علم، تاریخ در نشستهای مختلف تد در جهان ایده خود را در قالب یک سخنرانی مطرح می‌کنند. موضوع کنفرانس امسال تد «آینده برای تو» تعیین شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd0648d7-8f85-4d69-8187-1a9967ef71dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات