728 x 90

همراهی چین با آمریکا علیه کره شمالی

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان
چین هم از فعالیتهای اتمی و موشکی کره شمالی نگران است. آمریکا می‌گوید چین با سیاستهای ما علیه کره شمالی همراهی می‌کند.
مایک پنس به کره شمالی هشدار داد که هر گونه حمله‌یی از سوی این کشور با نیروی عظیمی مواجه خواهد شد. او می‌گوید، کره شمالی خطرناک‌ترین تهدید بلافصل برای منطقه است و همه گزینه‌ها روی میز هستند.

 

چین از موضعگیری آمریکا در مورد کره شمالی قدردانی کرد. سخنگوی وزارت‌خارجه چین گفت که پکن قویاً نسبت به فعالیتهای اخیر موشکی و اتمی نگران است.
در این اثنا، آمریکا و کره جنوبی در حال نمایش قدرت هستند. بیش از 1000تن از نیروهای ارتش آمریکا در مانورهای نظامی سالانه مکس تاندر شرکت کردند.
در این مانور آمریکا و کره جنوبی حدود 80 هواپیما شرکت کردند... به ما گفته شده که این مانور سالانه است و ماهها قبل طراحی شده بود...
چین گفته است اگر کره جنوبی و آمریکا این مانورها را متوقف کنند، کره شمالی هم ممکن است برنامه موشکی و اتمیش را بحالت تعلیق درآورد. این پیشنهاد جدیدی نیست و پیشنهادی نیست که آمریکا بپذیرد.
 
در اوایل این ماه دولت ترامپ گفته بود ناو هواپیمابر کارل وینسون عازم شبه جزیره کره است اما بعداً تأیید کرد که این گروه ضربت برای انجام تمرینات با نیروی دریایی استرالیا، مسیر دیگری را طی کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81b6b913-08ac-487d-b154-634ea816f74c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات