728 x 90

گردهماییهای مجاهدین,ستاد اجتماعی مجاهدین,انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

خواستند ما را دفن کنند غافل از این‌که ما بذر بودیم

-

سناتور مك‌كين در بين مجاهدان در آلباني
سناتور مك‌كين در بين مجاهدان در آلباني
وقتی نوروز خواهر مریم را در آلبانی دیدم با خود گفتم بالاخره خون شهدا و رنج اسرا با مریم در بهار به گل نشست و بی‌اختیار یاد این جمله چه‌گورا افتادم که گفت:
آنها خواستند ما را دفن کنند غافل از این‌که ما بذر بودیم...

روزی که سناتور جان مک‌کین به ملاقات رزم‌آوران آزادی و خواهر مریم به آلبانی آمد این احساس واقعی من بود. من مک‌کین را نمی‌دیدم من شکوه مقاومت را می‌دیدم که چطور به گل می‌نشیند و دیگران را مجبور می‌کند وجود سازمانمان را باور کنند.

این احساس بعد از ناله‌های دشمن و آه و فغان رسانه‌های وزارت اطلاعات از ملاقات سناتور برجستهٴ آمریکایی در آلبانی باز هم بیشتر و تقویت شد. با خودم گفتم عجب چرخشی کرد این روزگار، تا دیروز این مقاومت در لیست تروریستی بود، اما امروز با پافشاری بر اصول و مقاومتی جانانه و با افشای ماهیت هسته‌یی و توسعه‌طلبیهای رژیم، بالاخره خورشید حقیقت از پشت ابرها بیرون آمد و بر حقانیت مقاومت پاکباز این ملت صحه گذاشت، به‌طوری‌که عناصر کلیدی بین‌المللی به حقانیت مبارزه برای آزادی مقاومت ایران پی بردند و برای تحقق آن با مقاومت همراه شدند.

آری به قول خواهر مریم می‌توان و باید که بر جبر کور پیروز شد و حقا که خون شهیدانمان و رنج اسیرانمان و پایداری پرشکوه اشرفیان و البته حقانیت مسیر بود که در آلبانی شکوفا شد و به گل نشست. این‌جاست که باید این شعر انقلابی را زمزمه کرد که؛

«اذا شعب یوما اراد الحیات فلابد ان یستجیب القدر...»

هنگامیکه خلقی اراده کند، بر تاریخ است که پاسخ دهد و بر شب تیره است که ناپدید شود و بر زنجیرهای ستم است که گسسته شوند...

امیدوارم هر چه زودتر خواهر مریم و برادر مسعود را با تمامی مجاهدان راه آزادی و همراه با تمام یاران بین‌المللی این مقاومت، درمیدان آزادی ببینیم.

آن‌روز دور نیست.
طلوع از تهران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e62519b4-2424-4c03-b8c3-97465c9f9d8b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات