728 x 90

استقبال انگلستان از تحریمهای آمریکا علیه برخی مقامهای رژیم اسد

خودکش یک زن درآبادان
خودکش یک زن درآبادان
انگلستان از اعمال تحریمهای آمریکا علیه مقامهای رژیم اسد به‌دلیل استفاده این رژیم از سلاح شیمیایی در شهر خان شیخون، استقبال کرد.

بوریس جانسون وزیر خارجه انگلستان گفت: این تحریمها حامل یک پیام روشن است. کارهایشان مجازات به‌دنبال دارد. هدف تحریمها، جلوگیری از انجام اعمال وحشیانه مشابه است. وی افزود تحریمها، در افزایش فشار به رژیم اسد برای عقب‌نشینی از بسیج نظامی نقش دارد.

استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه 4 اردیبهشت با انتشار بیانیه‌یی از اعمال تحریم‌ علیه ۲۷۱ کارشناس و مقام رژیم سوریه که در تولید سلاحهای شیمیایی دست داشته‌اند خبر داد. این تحریم‌ها مجازاتی است که آمریکا به‌دلیل حمله شیمیایی رژیم اسد به خان شیخون اعمال می‌کند. با این تصمیم حسابهای افراد سوری تحریم‌شده در آمریکا مسدود می‌شود و شرکتهای آمریکایی اجازه معامله با آنها را نخواهند داشت.

اندکی قبل از انتشار بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور طی سخنانی اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل در واکنش به حمله شیمیایی به خان شیخون سوریه منفعلانه عمل کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bdfebb1b-b653-46af-a810-d6f57d79db79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات