728 x 90

تشدید سرکوب ,زندانیان سیاسی,شكنجه زندانيان,

ایران: فراخوان برای نجات جان زندانی سیاسی آقای محمدعلی منصوری

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
مقاومت ایران نسبت به توطئه علیه جان زندانی سیاسی محمدعلی (پیروز) منصوری، هشدار می‌دهد و عموم مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر را به اقدامی فوری و مؤثر برای نجات جان وی فرامی‌خواند.

صبح روز یکشنبه ۳ اردیبهشت (۲۳ آوریل) دژخیمان به بند۴ سالن۱۲ زندان گوهردشت کرج یورش بردند و زندانی سیاسی محمدعلی منصوری را به نقطه نامعلومی منتقل کردند. وی که از زندانیان سیاسی دهه۶۰ و از اعضای خانواده مجاهدین است در شهریور۱۳۸۶ به‌خاطر شرکت در مراسم بزرگداشت زندانیان قتل‌عام شده در سال۱۳۶۷ در تهران بازداشت و به اتهام «هواداری از سازمان مجاهدین» و «تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت رژیم» به ۱۵سال حبس و تبعید محکوم شد. او از بیماریهای مختلف از جمله هپاتیت و بیماریهای گوارشی رنج می‌برد و بیشتر اوقات از درمان و مراقبتهای پزشکی ضروری محروم بوده است.

در یک تحول دیگر دژخیمان فشار بر زندانیان سیاسی اهل سنت در سالن۲۱ بند۷ زندان گوهردشت را تشدید کرده و بیش از یک هفته است بر اثر قطع آب گرم شماری از آنان بیمار شده‌اند اما دژخیمان از رسیدگی به مشکلات زندانیان سر باز می‌زنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۴ آوریل ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8959306d-6961-4163-8b79-a77c84caa974"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات