728 x 90

موحدی کرمانی: یک گردنه صعب العبوری در روز ۲۹اردیبهشت در جلوی ماست!

آخوند موحدی کرمانی
آخوند موحدی کرمانی
آخوند موحدی کرمانی در جمعه‌بازار امروز تهران نمایش انتخابات را یک گردنه صعب العبور دانست و گفت:
«اما چند تذکر در رابطه با انتخابات، آقایان ما به یک معنا امتحان سختی در پیش داریم یا به تعبیر دیگر یک گردنه صعب العبوری در جلوی ماست در روز 29اردیبهشت».

وی نسبت به کسادی نمایش انتخابات ابراز نگرانی کرد و با التماس و درخواست گفت: «اولا مردم به حساسیت انتخابات توجه کنند، به جایگاه رفیع انتخابات توجه کنند، معنای این جایگاه رفیع این است شما با حضور گسترده تون در سر صندوقها نشان می‌دهید این کشور قدرتمنده، حکومت پشتوانه مردمی داره پشتوانه گسترده قوی مردمی دارد، بنابراین حتماً بکوشید به‌صورت گسترده سر صندوقها حضور پیدا کنید و نظام را از این طریق تقویت کنید».

وی افزود:‌ «کاندیداهایی که تأیید شدند دقت کنید روی دانه دانه اینها محاسبه کنید... دقت کنید مسئولید مسئولید سخت مسئولید، بکوشید، بشناسید، گول چهار کلمه رو نخورید که فلان آقا در تبلیغاتش این رو میگه، خب معلوم همه در تبلیغات شون حالا یا همه یا بیشتر سعی می‌کنند از خودشون تعریف کنند... آقایانی که بالاخره تأیید شدن، بکوشند وعده‌های غیرقابل عمل ندهند، وعده اگر میدهن، وعده به چیزی بدهن که می‌توانن عمل کنند و در حقشون هست و در حدشون هست، ... ، باید درد دین داشته باشه، مقید به پیاده کردن اسلام باشه، توصیه‌های امام رو باید مقید باشه، عمل کنه، راهنمودها و سیاستهای مقام معظم رهبری رو عمل کنه، نه فقط شعار بده، پیاده کنه واقعا، ... ، باید رئیس‌جمهور به یاد فقرا باشد، درد فقیر رو احساس بکند، ساده زیست باشد، نزدیکان و دوستان و هوادارانش رو بر مردم ترجیح ندهد، نگوید خوب خوب شد حالا یک فرصتی هست دانه دانه اینها رو من اشباع کنم اما مردم چی، به من مربوط نیست، اینطور نباشه. بتونه اقتصاد رو رونق دهد، به تولید و اشتغال اهتمام ورزد، از دشمن به‌ویژه آمریکا نترسد..»

وی نسبت به تکرار قیام 88 هشدار داد و گفت: «به کاندیداهای تأیید شده توصیه می‌کنم بکوشند قانون رو در نظر بگیرند، آنها هم که تأیید نشدند، قانون رو مراعات کنند، اگر اعتراضی دارند قانون راه را براشون باز کرده، محترمانه می‌توانند بروند اعتراضشون رو بدهند به شورای نگهبان، ... جنجال به راه نیندازند، قانون رو مراعات کنند، قانون می‌گوید تأیید صلاحیت به عهده شورای نگهبانه... . یادشون نره، این فتنه هشتاد وهشتی که مقام معظم رهبری مکرر ذکر کردن، روح این فتنه همینه که اینها به قانون تمکین نکردن، والسلام، در مقابل قانون ایستادن و در خیابانها به راه اندختن، این کاری بود که کردن و زحمت برای مردم و بی‌آبرویی برای خودشون ایجاد کردن، پند بگیرن و سعی کنن که باز تکرار می‌کنم به قانون عمل کنن».

امام جمعه نمره موقت تهران همچنین نسبت به حمله آمریکا به سوریه سوز و گداز کرد و گفت: مطلب دیگر آمریکا خباثت و جنایت خود رو هر روز بیشتر می‌کنند این آقایی که روی کار آمد روز اول گفت من می‌خواهم آمریکا رو از اون خرابی‌هایی که به‌وجود آمده ترمیم کنم کاری به جاهای دیگه ندارم هنوز چند روز نگذشته می‌بینیم به همه جا کار داره، سوریه رو اینجور موشک‌باران می‌کند... حمله به سوریه فراموش شدنی نیست بعضی‌ها این لجام گسیختگی این آقای رئیس‌جمهور رو می‌بینند میگند که این یک آدمی است که نمی‌فهمه داره چکار میکنه بالاخره باید روی این دقت کنیم احیانا مثلاً حساب کنیم من نمیدونم چه حسابی می‌خواهند بکنند؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16bade58-e7e8-4a7f-a6ac-9ba55f666e25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات