728 x 90

عملیات موشکی و توپخانه‌یی رزمندگان سوریه علیه پاسداران در حلب

حملات موشکی ارتش آراد سوریه به نظامیان اسد
حملات موشکی ارتش آراد سوریه به نظامیان اسد
به‌دنبال درگیریهای شدید در غرب حلب که به کشته شدن شماری از شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد، رزمندگان ارتش آزادی سوریه مراکز تجمع پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران در شهرک الزهراء در حومه شمالی حلب را با موشکهای کاتیوشا و گلوله‌های توپ در هم کوبیدند.

در این عملیات توپخانه‌ای، شماری از پاسداران و شبه‌نظامیان از پای درآمدند.

یادآوری می‌شود، پاسداران رژیم ایران که هدایت نبردها در جبهه‌های مختلف سوریه از جمله جبهه حلب را هدایت می‌کنند، طرحی را از چند هفته پیش با هدف اشغال مناطق تحت کنترل ارتش آزادی سوریه در غرب شهر حلب به مرحله اجرا درآورده‌اند اما با پاسخ رزمندگان مواجه شده و تاکنون موفقیتی به‌دست نیاورده‌اند.

بنا‌ به خبر دیگری نبردهای شدید در حومه غربی حلب ادامه دارد. درگیریهای سختی میان یکانهای ارتش آزادی سوریه و نظامیان اسد که از پشتیبانی و هدایت شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران برخوردارند، در مناطق راشدین و مرکز پژوهشهای علمی و تپه شویحنه درگرفت. گزارشی از تلویزیون اورینت نیوز31فروردین96

ما اکنون در جبهه پژوهشهای علمی هستیم. درگیریهای بسیار شدیدی میان رزمندگان از یک‌سو و نظامیان اسد و شبه‌نظامیان فرقه‌گرا از سوی دیگر جریان داشت. شبه‌نظامیان فرقه‌گرا، شبانه تلاش کردند در پوشش آتش هوایی و توپخانه، در این منطقه پیشروی کنند اما با پاسخ رزمندگان مواجه شده و درگیریهای سختی میان آنان درگرفت. رزمندگان موفق شدند تهاجم دشمن را در هم شکسته و خسارتهای فراوان تسلیحاتی به آن وارد کنند.

یک فرمانده: نظامیان اسد و شبه‌نظامیان شیعی تلاش کردند از چند محور پیشروی کنند از جمله در محورهای شویحنه، جزیره، راشدین شمالی و مرکز پژوهشهای علمی..

از ساعت 2 بامداد آتش تهیه دشمن شروع شد و در ساعت 2 و نیم بامداد، حمله زمینی را شروع کردند. در نتیجه درگیریهایی به مدت 3 یا 4ساعت ادامه یافت الحمدلله ما خسارت فراوانی به آنها وارد کردیم. 15تن از شبه‌نظامیان کشته شدند و بسیاری دیگر نیز زخمی شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ac7fc03-edfe-4e51-8f47-1ef75c354474"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات