728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,حمايت جهاني از مقاومت ایران,

گزارشی از دیدار خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و سناتور مک کین در رسانه‌های جهان

-

دیدار مریم رجوی و سناتور جان مک کین در تیرانا
دیدار مریم رجوی و سناتور جان مک کین در تیرانا
گزارشهای رسانه‌های خبری جهان در پی دیدار سناتور مک‌کین و خانم رجوی هم‌چنان ادامه دارد.

از جمله، تلویزیون الاخباریه، تلویزیون العربیه، تلویزیون التغییر، تلویزیونها و رسانه‌های خبری البانی، خبرگزاری آناتولی ترکیه، هفته‌نامه آلمانی فرایتاگ، روزنامه‌های الریاض، عکاظ، البیان، و خبرگزاریهای فرانسه، آسوشیتدپرس، گزارشهای خبری و تصویری از این دیدار منتشر کردند.

آسوشیتدپرس – تیرانا –آلبانی - ۱۴ آوریل - سناتور جان مک‌کین رئیس کمیته قوای مسلح در سنای آمریکا، از یکی از مراکز مجاهدین خلق ایران که از عراق به آلبانی منتقل شدند، دیدار کرد. سناتور مک‌کین رهبری خانم مریم رجوی را ستود و گفت ما یک روزی در میدان آزادی تهران جمع خواهیم شد.

مریم رجوی طی دیدار با سناتور جان مک‌کین راجع به مبارزه مجاهدین خلق ایران صحبت کرد و گفت یک اجماع عمومی وجود دارد که فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، منبع اصلی جنگ تروریسم و بحران در منطقه است.
 

 سوز و گداز رسانه‌هاي  رژيم آخوندي
از سوی دیگر روز دوشنبه حکومت آخوندی در قبال دیدار سناتور مک‌کین با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت از طریق سخنگوی وزارت خارجه‌اش به تهدید رسمی دولت آمریکا پرداخت:
پرس.تی.وی رژیم: سخنگوی وزارت‌خارجه بهرام قاسمی ملاقات میان جان مک‌کین و (مجاهدین) در آلبانی را مورد انتقاد قرار داد. او گفت این ملاقات نشان می‌دهد که واشینگتن سیاست خود را در گسترش تروریسم در منطقه تغییر نداده است.

قاسمی افزود که با وجود تغییر دولت آمریکا، واشینگتن هنوز سیاست حمایت از تروریسم خود را دنبال می‌کند.

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در یک واکنش ابلهانه و پر غیظ و کین در این باره، به خط‌ و نشان کشیدن پرداخت و گفت: این نوع تماسها تماس جدیدی نیست و عمدتاً مقامات آمریکایی نشان داده‌اند که در دهه‌های اخیر نتوانسته‌اند از رفتارهای خود عبرت بگیرند و با سیاستهای غلط و رفتارهای ناپسند در توسعه و گسترش تروریسم در منطقه تلاش کرده‌اند که این تماس هم در راستای همین زمینه است. وی ادامه داد: حتی با تغییر حاکمیت در آمریکا نیز نشان داده شد که نگاه توسعه تروریسم در منطقه وجود داشته و این خطایی است که باید دولت آمریکا مانند دیگر خطاها تاوان آن را پس دهد.

تلویزیون رژیم 28فروردین 96: مجری: نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه در حال برگزاری است دعوت می‌کنم بخش‌هایی از این نشست رو بیننده باشید.
سرکار خانم مقدم خبرنگار خبرگزاری برنا: سلام آقای قاسمی وقتتان به‌خیر آقای قاسمی سناتور ارشد جمهوریخواه روز گذشته با سرکرده منافقین دیدار داشتند توی آلبانی و ایران رو متهم به همکاری با بشار اسد و داعش کردند می‌خواستم واکنش وزارت‌خارجه را در خصوص این رویکرد مقام واشینگتن بفرمائید.
این نوع تماسها تماسهای جدیدی نیست عمدتاً برخی مقامات آمریکایی نشان دادند طی دهه‌های اخیر مکرراً نتوانستند از تاریخ و زمان، عبرت و تجربه لازم رو بیاموزند و عمدتاً با اقدامات و سیاستهای غلط و رفتارهای ناپسند خودشون در جهت توسعه و تعمیق تروریزم در منطقه تلاش کردند و لذا این تماس هم در این چارچوب قابل ارزیابی است که نشان میده هنوز به‌رغم برخی تغییرات در حاکمیت آمریکا سیاستهای تروریزم پرور دولت آمریکا هم‌چنان باقی است و این دیدار رو در این چارچوب میشه ارزیابی کرد و خطایی است که مثل خطاهای گذشته آمریکا در منطقه در آینده حتماً دولت آمریکا باید و مجبور خواهد بود تاوان آن را بپردازد.

رسانه‌های حکومتی موضعگیری رسمی رژیم را تیترهایی نظیر «آمریکا تاوان پس بدهد» و «اعتراض و خشم نظام ایران»، منتشر کرده و نوشتند: اولین نشست خبری سال 96 بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با خبرنگاران در ساختمان این وزارتخانه آغاز شد.
دولت آمریکا در آینده تاوان حمایت از تروریسم را خواهد پرداخت.
سخنگوی دستگاه دیپلوماسی پاسخ به سوالی مبنی بر دیدار جان مک‌کین با سران مجاهدین در آلبانی بیان داشت: این دیدار نشان داد به‌رغم تغییر در دولت آمریکا، سیاستهای تروریسم‌پرور آنها ادامه دارد که در آینده دولت آمریکا حتماً تاوان آن را خواهد پرداخت.
 
ديدار مريم رجوی و سناتور مک کين در تيرانا

ديدار مريم رجوی و سناتور مک کين در تيرانا

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23b0d5e4-f342-4f05-87d6-a4e46fbafc51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات