728 x 90

آخوند روحانی: در دولت یازدهم بودجه بنیه دفاعی در شرایط سخت اقتصادی ۱۴۵درصد رشد داشته است

افزایش بودجه دفاعی رژیم آخوندی در شرایط سخت اقتصادی
افزایش بودجه دفاعی رژیم آخوندی در شرایط سخت اقتصادی
آخوند شیاد روحانی امروز سه‌شنبه 29فروردین 96 به افزایش بودجه 145درصدی بودجه نظامی در شرایطی که فقر و بیکاری بیداد می‌کند اعتراف کرد.

وی که تحت عنوان روز ارتش سخنرانی می‌کرد گفت:‌ «آمار و ارقام نشان می‌دهد که در دولت یازدهم بودجه بنیه دفاعی نسبت به آغاز این دولت 145% رشد داشته است و این به آن معنا است که در شرایط سخت اقتصادی کشور اهتمام دولت به تقویت بیشتر نیروهای مسلح بوده است. دولت یازدهم افتخار دارد که از لحاظ تجهیزات راهبردی و امکانات راهبردی نیروهای مسلح در سه سال و نیم به اندازه ده سال گذشته آن گام برداشته است».

آخوند روحانی همچنین در آستانه نمایش انتخابات و شرایط تأیید صلاحیتها به مجیزگویی از ولی‌فقیه ارتجاع پرداخت و درباره ولایت سفیانی وی گفت:
«ویژگی دیگر نیروهای مسلح ما داشتن فرمانده کل قوا که این فرماندهی نشات از اسلام، از فقه، از ولایت، از عدل، از اعتدال می‌گیرد... .»

وی سپس در جنگ انتخابات با حمله به سپاه پاسداران، به آنها هشدار داد و گفت: «نیروهای مسلح ما از بازیهای سیاسی باید به دور باشند، هر مقدار فاصله نیروهای مسلح ما... از سیاست و سیاست بازی دورتر باشد، آن نیروی مسلح قدرتمندتر و ملت در کنار آن نیروی مسلح خواهد بود... اما در عین‌حال ورود نیروهای مسلح در وسوسه‌های اقتصادی می‌تواند آنها رو از هدفهای بلند دور کند، وسوسه‌های اقتصادی می‌تواند افکار فرماندهان و نیروهای مسلح رو از وظیفه اصلی خود دور کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91bc785c-0b59-4ff4-b628-3a8feee184da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات