728 x 90

مضحکهٴ نام‌نویسی‌های فله‌یی در نمایش انتخابات

سیرک انتخابات رژيم ایران
سیرک انتخابات رژيم ایران
در حالیکه روز شنبه مهلت ثبت نام در نمایش انتخابات رژیم به پایان رسید، شمار ثبت نام کنندگان در شعبده انتخاباتی رژیم از مرز ۱۶۰۰ تن گذشت.

بر اساس گزارشات شمار دیگری از مهره‌های هر دو باند از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی و پاسدار قالیباف و همچنین محمد هاشمی، برادر هاشمی رفسنجانی ثبت نام کردند. مضحکة نام‌نویسی‌های فله‌یی در نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری حکومت آخوندی به قدری بالا گرفت که سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع پیشاپیش اعلام کرد، صلاحیت بسیاری از ثبت‌نام‌شدگان را رد خواهند کرد.

کدخدایی گفت، انتخابات جشنواره ثبت‌نام نیست... (روز یکشنبه) در شورای نگهبان... نخستین بررسی‌های رسمی را آغاز می‌کنیم اما با توجه به شرایط بسیاری از ثبت‌نام‌کنندگان صلاحیت بسیاری از افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند تأیید نخواهد شد.

آخوند مکارم شیرازی از مهره‌های خامنه‌ای در قم بار دیگر روز شنبه گفت:‌ این شور انتخاباتی نیست بلکه آبروریزی در سطح دنیا و به سخره گرفتن نظام است.

آخوند اسدالله ایمانی نیز در جمعه‌بازار شیراز گفت: «با کمال تأسف باید بگویم که ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به چهارشنبه بازار تبدیل شده و مسخره است. این مسخره کردن نظام است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d18254a4-7763-43d3-b974-4d7a9d3d3ddb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات