728 x 90

جان بولتون:‌ برای تأمین امنیت آمریکا و متحدانش باید با اسد مقابله کرد

جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل‌متحد
جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل‌متحد
جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل‌متحد می‌گوید برای تأمین امنیت آمریکا و متحدانش باید با اسد که کنوانسیونهای بین‌المللی را نقض می‌کند مقابله کرد به همین دلیل حمله موشکی به پایگاه آن اقدامی درست بود.

تلویزیون فاکس نیوز25فروردین 96: خبرهای شومی در مورد سوریه می‌شنویم. رژیم ایران ظاهراً به‌دنبال روابط نزدیک‌تر با روسیه است. ما دریافته‌ایم که چندین مقام نظامی و دیپلوماتیک رژیم ایران با همتایان روسی خود در سوریه دیدار کردند. اکنون با وجود احتمال افزایش درگیری آمریکا در سوریه، نزدیکی رژیم ایران و روسیه در حمایت از بشار اسد دیکتاتور سوریه، ممکن است بیشتر باشد.

سناتور لیندزی گراهام:
«اگر کودکان را با بمبهای متعارف بکشید، یک افتضاح اخلاقی است. به نظر من بشار اسد اشتباه بزرگی می‌کند. اگر شما دشمن آمریکا باشید و نگران اقدامات دونالد ترامپ نباشید، دیوانه هستید.»

جان بولتون، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد:‌ سناتور گراهام به شیوه رک و پوست کنده این موضوع را بیان کرد. او صددرصد درست می‌گوید.

رژیم اسد التزامات خود در قبال کنوانسیون منع تکثیر تسلیحات شیمیایی را نقض کرده است. به نظر من، آمریکا به‌خاطر امنیت خودش هم که شده، و به‌خاطر امنیت دوستان و متحدانش در سراسر جهان، باید محدودیتها و ممنوعیت‌های مربوط به استفاده از سلاح کشتار جمعی، یعنی سلاحهای هسته‌ای، شیمیایی و بیولوژیکی را اعمال کند. به نظر من حمله آمریکا به سوریه کار درستی بود...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a986c137-4d3e-4d5b-9976-4b415fd6c40d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات