728 x 90

نقش سرکوبگرانه خامنه‌ای و روحانی در جریان قیام ۷۸

قیام سال 88-آرشیو
قیام سال 88-آرشیو
درواکنش به بروز شکافها و شقه نظام در بحران نمایش انتخابات، تلویزیون تحت‌امر خامنه‌ای، هراسان از خطر قیام و فوران خشم مردم و جوانان علیه تمامیت رژیم، با پخش اظهارات آخوند حسن روحانی رئیس‌جمهور کنونی ارتجاع که به‌عنوان دبیر شورای عالی امنیت رژیم درتیرماه سال۷۸نقش اصلی را در سرکوب وحشیانه قیام جوانان و مردم تهران داشت و همچنین با نقل اظهارات خامنه‌ای که خیزشها را محاربه توصیف می‌کند و می‌گوید حکمش روشن است، تلاش می‌کند اوضاع بحرانی را کنترل کند.
بحرانی‌ترین حادثه سال 78 حادثه کوی دانشگاه تهران و آشوبهای بعد از آن است حادثه کوی بسیار تألم ‌‌‌‌‌‌‌‌بار است اما دشمن و جریانهای منحرف سیاسی و رسانه‌ای داخلی در تلاش‌اند آن را به بهانه‌ای برای آشوب علیه نظام تبدیل کنند این آشوبها با قیام مردم تهران در 23تیر 1378 به پایان می‌رسد.

حسن روحانی که دبیر شورایعالی امنیت ملی است در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد و به‌شدت آشوبگران را محکوم می‌کند.
حسن روحانی: هر گونه حرکت این عناصر فرصت‌طلب هر کجا که باشه با شدت و با قاطعیت اینها سرکوب خواهند شد، دشمنان خارجی، اونها که در این چند روز کف زدند و این عناصر پست و مزدور بدانند اسلام در این کشور زنده است و زنده خواهد بود.

گوینده تلویزیون رژیم: برخی عناصر فعال سیاسی این روزها اهداف اصلی خود را در مقابله با نظام تحت تعابیر خاصی مطرح می‌کنند رهبر انقلاب بکار بردن مفهوم براندازی قانونی در ادبیات سیاسی کشور را مورد انتقاد جدی قرار می‌دهد و آن را محاربه قلمداد می‌کند.

خامنه‌ای: نشستند در محافل خودشون گفتند ما می‌خواهیم براندازی قانونی کنیم چیز عجیبی ست براندازی قانونی! ما چیزی به اسم براندازی قانونی نمی‌شناسیم هر حرکت و تلاشی که به قصد براندازی صورت بگیره شروع به محاربه است حکم محارب هم معلومه در اسلام...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6c93b23-c05c-4d7d-93c3-00705958e078"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات