728 x 90

دونالد ترامپ: جنگ خونین سوریه باید پایان یابد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در کنفرانس خبری با ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان ناتو، گفت: زمان آن فرا رسیده که به جنگ خونین سوریه پایان داد، تروریستها را شکست داد و به آواره‌گان اجازه داد به خانه و کاشانه خود بازگردند.

وی افزود: کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان از جمله کشتار وحشیانه کودکان و نوزادان درمانده با سلاح شیمیایی می‌بایست با قاطعیت توسط هر کشوری که برای جان انسانها ارزش قائل است، محکوم شود.

دونالد ترامپ در ادامه از اقدام خود در حمله موشکی به یک پایگاه هوایی سوریه در واکنش به استفاده از سلاح شیمیایی دفاع کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اعضای ناتو باید سهم منصفانه خود از هزینه‌های دفاعی ناتو برای تأمین امنیت اروپا را بپردازند.
وی افزود «گفته بودم که زمان پیمان ناتو گذشته است. دیگر چنین نیست».

دونالد ترامپ در بخش دیگری از این کنفرانس خبری به روابط روسیه و آمریکا اشاره کرد و گفت: احتمالاً روابط واشینگتن و مسکو در پایین‌ترین سطح ممکن است.

رئیس‌جمهور آمریکا با این حال ابراز امیدواری کرده است که روابط دو کشور بهبود یابد.

در همین زمینه، ولادیمیر پوتین، نیز گفته است اعتماد بین روسیه و ایالات متحده در زمینه‌های همکاری و سطوح نظامی در دوره دونالد ترامپ نه تنها بهبودی نداشته، که بسیار تنزل پیدا کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4637df1-06fb-499c-854c-a1b3687dec74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات