728 x 90

حسن روحانی: مشکلات اقتصادی ۱۰۰سال دیگر هم حل نمی‌شود!

آخوند حسن روحانی رئیس جمهور ارتجاع
آخوند حسن روحانی رئیس جمهور ارتجاع
آخوند روحانی در نشست خبری که امروز21فروردین 96 برگزار کرد به مسائل و نکات مختلفی اشاره کرد.

رئیس‌جمهور نظام طبق معمول با فوا‌ئد دولت خودش شروع کرد و در حالیکه  فاجعه فقر جامعه ایران را درنوردیده و اعتراضات نسبت به حقوقها گسترش یافته است گفت: «این دولت شاید اولین دولت باشه در مقایسه با دولتهای گذشته که همه ساله افرادی که دارای حقوق و دستمزد دریافت می‌کنند اعم از کارمندان، کارگران اضافه حقوق شون بیش از تورم سالانه بوده در گذشته هیچوقت اینجور نبوده».

روحانی که دولتش به امنیتی‌ترین دولت شناخته می‌شود و در دوران وی اعدامها به نحو چشمگیری رشد داشته است گفت: «یکی از افتخارات این دولت اینه که جامعه ما فضای ما خیابانهای ما مدارس ما دبیرستانهای ما دانشگاههای ما کمتر امنیتی شده است».
وی سپس به‌رغم فیلترینگ گسترده در فضای مجازی ادعا کرد: «یکی از افتخارات دولت این‌که مسأله اینترنت رو توسعه داده، شبکه ملی اطلاعات رو داره نهایی می‌کنه».

آخوند روحانی سپس وارد مسأله انتخابات شد و باند مقابل را به دروغگویی متهم کرد و گفت: «جناحها احزاب گروهها اشکالی نداره حرفهاشون رو بزنند اولاً آمار و ارقام دقیق باشه سخن دقیق بگیم به مردم دروغ گفته نشه این بالاترین خیانت به یک ملت هست که یک کسی به مردم دروغ بگه آمار دروغ بگه حرف دروغ بگه مخصوصاً دروغی که باعث یأس و ناامیدی خدایی ناکرده مردم بشه مردم بگند پس چی؟ ما اینهمه 39سال بعد انقلاب..» 
سپس با هشدار به باند مقابل نگرانی‌اش را از تاثیرات خطرناک اجتماعی دوقطبی شدن ابراز داشت: «ایام انتخابات باید نتیجه‌اش وحدت بیشتر باشه، اتحاد بیشتر باشه، دوستی بیشتر باشه، شکاف کمتر باشه، ترس بیشتر دشمنان از ما باشه».

آخوند روحانی برخلاف همیشه که ادعا می‌کرد کلید همهٴ مسائل و مشکلات را در مشتش دارد، در جواب سؤال یک خبرنگار آب پاکی روی دست همه ریخت و گفت: «من گفتم در پایان 100روز اعلام می‌کنم، چکار کردم. مگر مشکلات در 100روز حل می‌شود. کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد. مشکلات اقتصادی 100سال دیگر هم حل نمی‌شود».
رئیس‌جمهور ارتجاع به موضوع سوریه هم پرداخت و در برابر سؤال خبرنگاری که سؤال کرد آیا ممکن است ایران سیاست خود را در سوریه تعدیل کند؟ گفت: «در سوریه باید اصلاحاتی صورت بگیره در حکومت سوریه» که این معنایی جز رفتن اسد ندارد.

روحانی سپس در برابر سؤال دستگیری چند مدیر تلگرامی با انداختن مسئولیت روی دوش قوه قضاییه آخوندی، آنها را مورد حمله قرار داد و با لحن خاصی گفت: «.. معمولاً یکی از شیوه‌هایی که بعضی‌ها بکار می‌برند انشاالله قوه قضاییه ما دیگه دیده نشه یکی رو مثلاً می‌خواهند شنبه ظهر احضار بکنند.. پنجشنبه می‌برندش پنجشنبه نیمه تعطیله جمعه هم تعطیله یک دو شبی اونجا بعضی‌ها میگند آب خنک مستحب است در زندان خوردنش، و نگهش دارند اینها درست در شب تعطیلات آمدند یک عده جوان رو دستگیر کردند.».

حسن روحانی در برابر سوالی خبرنگاری که سؤال کرد شما گفته بودید توافق هسته‌یی کلید اصلی حل مشکلات کشور خواهد بود، با رندی خاص خود گفت: «من نگفتم که کلید همه مشکلات کشور حل موضوع هسته‌یی است» در حالی‌که وی حتی آب خوردن مردم را به توافق وابسته کرده بود. و بعد هم تأکید کرد که  ما توافق برجام را نقض نخواهیم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de8e4bf1-dfd0-4755-9784-9e828e4ef020"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات